جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/30 10:10
کد خبر: 10770

برنامه بایرن؛ اولویت اول حفظ داوید آلابا است

​مهم تر از تیاگو، اولویت اول بایرن مونیخ حفظ داوید آلابا و تمدید قرارداد با او برای فصول بعدی خواهد بود.

به گزارش رصد ورزشی : بایرن مونیخ در ماه های اخیر موفق به تمدید قرارداد با بسیاری از ارکان مهم خود در کادر فنی و ترکیب شده، اما آینده تیاگو و داوید آلابا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. نشریه کیکر در گزارشی مدعی شد نگه داشتن داوید آلابا برای کادر فنی بایرن مونیخ از تیاگو مهمتر است. باشگاه می خواهد قرارداد آلبا را تمدید کند، اما این مدافع اتریشی به دنبال تجربه ای جدید، کشور و باشگاهی جدید و احتمالا بازی در پست موردعلاقه اش در خط میانی است. اما داوید آلابا برای برای باشگاه بایرن مونیخ یک الگو و رهبر در خط دفاعی است و می تواند برای بازیکنان جوان این باشگاه یک نمونه کامل باشد.

 

بعد از پایان یافتن رقابت های لیگ قهرمانان، مدیران بایرن تلاش خود را برای حفظ این مدافع اتریشی افزایش خواهند داد. در صورت عدم توافق، بسیاری از تیم های بزرگ از جمله پاری سن ژرمن، چلسی و اینتر برای خرید آلابا اقدام خواهند کرد.

 

اما از دست دادن تیاگو خیلی برای بایرن مونیخ دشوار نیست. باشگاه آلمانی امیدوار است از فروش این بازیکن رقمی در بین 30 الی 40 میلیون یورو به دست آورد و لیورپول مشتری اول هافبک اسپانیایی محسوب می شود. البته خرید یک هفبک جدید بدون توجه به آینده تیاگو در دستور کار مدیران بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت.

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yyry4