چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/22 10:00
کد خبر: 15051

زیدان: رئال مهمترین باشگاه تاریخ فوتبال است

زیدان در پاسخ به منتقدان، آنها را به این مهم ارجاع داد که رئال مهمترین باشگاه تاریخ فوتبال دنیاست.

به گزارش رصد ورزشی : رئال مادرید فردا در زمین گرانادا یکی از حساس ترین بازی های فصل را پیش رو دارد. رئال در صورت پیروزی یک قدم دیگر به سمت قهرمانی در لالیگا بر خواهد داشت و می تواند پنجشنبه با کسب سه امتیاز برابر ویارئال، به هدف خود برسد.

روز گذشته بارسا توانست بر وایادولید پیروز شود تا رئال فردا در لوس کارمنس گرانادا محکوم به کسب سه امتیاز باشد. فاصله دو تیم رئال و بارسا فعلا یک امتیاز است.

 

زین الدین زیدان در نشست خبری بازی فردا گفت:« این هفته پایانی کار ما در لالیگاست که در آن سه بازی  فشرده و با فاصله اندک پیش رو داریم. سخت ترین هفته لالیگا برای ما و تمامی تیم ها و البته مهمترینش. باید تمام انرژی مان را در زمین بگذاریم؛ به خصوص در بازی فردا که فقط و فقط پیروزی می خواهیم.»

 

زیدان در مورد مدعیان منصفانه تر بودن رسیدن قهرمانی به بارسا گفت:«  تیمی قهرمان خواهد شد که بیشترین امتیازات را به دست بیاورد و در این صورت قطعا شایسته قهرمانی خواهد بود. دنبال حساب کتاب و اینکه چه زمانی قهرمان خواهیم شد نیز نیستم و برای من فقط بازی فردا مهم است که باید سه امتیازش را کسب کنیم.»

 

احتمال نوزدهمین کلین شیت فصل:« یک تیم باید تعادل و توازنی ثابت داشته باشد. می دانم که در شرایط خوبی قرار داریم و به خصوص برای تیبو کورتوا خوشحالم که توانسته بارها دروازه ما را بسته نگاه دارد. در نهایت اما مهم تیم است و اینکه می جنگد و پا پس نمی کشد؛ نه در حمله و نه در دفاع.»

 

وضعیت ادن هازارد:« باید تا فردا صبر کنیم. او با ما تمرین می کند و مهم نیز همین است. سپس در مورد ترکیب اصلی تصمیم گیری خواهم کرد.»

 

 

فقر گل در رئال و انتقادات :« از این نظر ناراحت نیستم و اینکه می گویند فقر گل داریم، مرا آزار نمی دهد. ما فقط یک وظیفه داریم که در هر بازی ثابت کنیم تیم بهتری هستیم و با هر تعداد گل ممکن برنده شویم. هر کسی نظر خودش را دارد ولی ما مهمترین باشگاه تاریخ فوتبال هستیم و این اصل هرگز تغییر نخواهد کرد.»

 

نقش بدنساز فرانسوی رئال:« گریگوری دوپونت یک خبره و یک حرفه ای در کارش است و در رئال هم وظیفه اش را کامل و به بهترین شکل انجام داده است. از او رضایت کامل داریم.»

 

مصاف برگشت برابر سیتی در لیگ قهرمانان:« فقط بازی فردا برایم اهمیت دارد.«

 

 

حواشی داوری بازی های رئال:« هر کسی عقیده و نظر خودش را در این زمینه دارد. خودم را وارد این حواشی نمی کنم. ما در زمین حرف مان را می زنیم.»

 

از دست رفتن جایگاه خامس در رئال:« خامس برای من مهم است و با ما تمرین می کند. امروز 29 ساله شد و به او تبریک گفتم. درست است که به برخی بیشتر بازی می رسد و به برخی کمتر ولی هرگز سعی در کم ارزش جلوه دادن هیچ بازیکنی ندارم. هرکسی به نحوی به تیم کمک می کند و روی همه نیز حساب می کنم.»

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488qll