پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/05 10:45
کد خبر: 10041

ظهور مسی جدید در روز تولد مسی

​لوکا رومرو که به لیونل مسی جدید شهرت دارد در رقابت های لالیگا تاریخ ساز شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: لوکا رومرو، بازیکن جوان و تنها 15 ساله مایورکا شب گذشته و در جریان شکست 2-0 این تیم در رقابت های لالیگا از دقیقه 83 جای ادریسو بابا را در زمین مسابقه گرفت تا رکورد جدیدی را در فوتبال اسپانیا را رقم بزند.

پیش از این رکورد قبلی به 80 سال پیش و مدافع وقت باشگاه سلتاویگو یعنی سانسون اختصاص داشت؛ کسی که اولین بازی خود را در دسامبر سال 1939 برای باشگاه اسپانیایی انجام داد.

هافبک مکزیکی مایورکا اما در لیست دیدارهای هفته های گذشته این تیم مقابل لگانس و ویارئال نیز قرار گرفته بود اما سرانجام، در تقابل با یکی از قدرتمندترین تیم های فوتبال اروپا و پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان بود که به این بازیکن فرصت حضور در رقابت‌های لالیگا داده شد.

رومرو که گفته می‌شود مورد توجه باشگاه‌هایی نظیر بارسلونا، اتلتیکو مادرید، منچستر یونایتد و یوونتوس قرار گرفته، اصلیت مکزیکی دارد اما اخیرا به عضویت تیم زیر 17 سال آرژانتین درآمده است.

جالب اینکه رومرو وقتی تنها هفت سال سن داشت تا آستانه امضای قرارداد با باشگاه بارسلونا نیز پیش رفت اما نهایتاً این موضوع با مخالفت والدین این بازیکن روبرو شد؛ موضوعی که باعث شد این استعداد فوق العاده در آن مقطع با قراردادی 5 ساله وارد آکادمی مایورکا شود.

نکته شگفت انگیز دیگری که درباره رومرو وجود دارد این است که پدر او، دیه گو در حال حاضر فوتبال بازی می‌کند و در یکی از لیگ های منطقه ای کشور اسپانیا توپ می‌زند.

این بازیکن آینده‌دار که به مسی جدید نیز مشهور است، درحالی با سن 15 سال و 219 روز به جوان ترین بازیکن تاریخ لالیگا تبدیل شد که در مدت زمان کم حضورش مقابل لوس بلانکوس نتوانست به جلوگیری از شکست مایورکا کمک کند.

اگرچه پدیده مکزیکی الاصل بیش از این نتوانسته بود در هیچ دیداری برای مایورکا به میدان برود اما با این حال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به طور قطع در آینده شاهد درخشش این بازیکن و حضور او در باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهیم بود؛ اتفاقی که می تواند آرژانتینی‌ها را به ظهور یک لیونل مسی جدید امیدوار کند.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qjop2