جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/30 14:07
کد خبر: 9376

میزبانی خوزستانی‌ها وابسته به کرونا

تیم‌های فوتبال خوزستان تنها در صورت بهبود وضعیت کرونا در این استان می‌توانند میزبان بازی‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: افزایش چشمگیر مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان و تعطیلی بسیاری از صنوف و کاهش ساعت اداری در این استان، موجب شده تا میزبانی تیم‌های لیگ برتری آنها نیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

با وجود ابراز امیدواری سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد از بهبود شرایط کرونا تا روزهای پایانی خردادماه و همچنین ابراز نارضایتی مدیران عامل دو باشگاه نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان از احتمالِ عدم میزبانی در مسابقات، اما ممکن است این اتفاق با شروع دوباره بازی‌ها بیفتد و آنها در شهر دیگری پذیرای حریفان خود باشند.

سهیل مهدی، مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص دغدغه تیم‌های خوزستانی لیگ برتر و لیگ‌های پایین‌تر برای میزبانی از تیم‌ها در شهرهای خود، عنوان کرد: در شرایط عادی و در صورتی که شهرها مشکل و بحران بهداشتی ویروس کرونا را نداشته باشند، قاعدتا هر باشگاه می‌تواند در شهر خود از بازی‌ها میزبانی کند.

او درباره احتمال عدم کاهش مبتلایان به کرونا در استان‌هایی مثل خوزستان و گرفته شدن میزبانی از تیم‌های آن استان، ابراز کرد: اگر اجازه حضور و فعالیت در آن شهر نباشد، قاعدتا باید شهرهای جایگزین انتخاب شود.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39e6e2