سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/28 06:51
کد خبر: 8586

جلسه مهم مسئولان تراکتور برای سال 99

​مسئولان تراکتور امروز جلسه ای را برای برنامه های آینده این تیم برگزار می کنند.

رصد ورزشی نوشت: تمرینات تراکتور با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا چند روز قبل از نوروز 99 تعطیل شده بود. از این رو مسئولان باشگاه هنوز برای زمان شروع تمرینات تصمیمی نگرفتند و از آنجایی که زمان شروع لیگ هم مشخص نیست، تراکتوری ها نمی دانند چه کاری باید انجام بدهند.

در این شرایط امروز جلسه ای میان میرمعصوم سهرابی، ساکت الهامی، ایوب ذوالفقاری و همچنین محمدرضا زنوزی مالک تراکتور برگزار می شود تا ضمن برنامه ریزی برای سال آینده درباره شروع تمرینات هم تصمیم بگیرند.

میرمعصوم سهرابی مدیرعامل تراکتور در این خصوص گفت: «ما ۲ تاریخ پیشنهادی یعنی پنجم یا هفتم فروردین را برای بازگشت بازیکنان‌مان به تمرینات گروهی در نظر گرفته‌ایم و این جلسه خیلی به ما کمک خواهد کرد. البته با توجه به نامه سازمان لیگ و مشخص نبودن شروع دوباره مسابقات، حتی ممکن است ما تمرین‌های خود را از پانزدهم شروع کنیم اما مهمترین نکته برای ما، در نظر گرفتن سلامتی بازیکنان و کادر فنی است. همچنین باید هماهنگی با مجموعه بنیان دیزل انجام شود تا ما مشکلی برای زمین تمرین نداشته باشیم.»

تراکتور در لیگ برتر و جام حذفی مدعی قهرمانی است و به همین خاطر کادرفنی این تیم برنامه هایش در سال 99 را به مدیران باشگاه ارائه خواهد داد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ng5o2