پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/28 06:48
کد خبر: 8585

شروع دوباره تمرینات تیم های لیگ برتری

​دور جدید تمرینات تیم های لیگ برتری از امروز و فردا آغاز می شود.

رصد ورزشی نوشت: تمرینات تیم های لیگ برتر به بهانه ی فرا رسیدن سال جدید و هم چنین شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود. یکی از تیم هایی که امروز تمرینات خود را آغاز خواهد کرد نساجی است. هم چنین بر اساس اعلام قبلی، تیم سپاهان هم از فردا تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

بر اساس مصوبه ی ستاد ملی مبارزه با کرونا مسابقات لیگ برتر تا پایان فروردین ماه تعطیل شده است. در صورتی که مصوبه جدیدی در این زمینه به سازمان لیگ ابلاغ نشود بازی ها از اردیبهشت ماه از سر گرفته خواهد شد و در چنین شرایطی طبیعی است تیم های لیگ برتری تمرینات خود را آغاز کنند. البته تمرینات تیم های لیگ برتری اینروزها حال و هوای جدیدی به خود گرفته است. پیش از شروع تمرینات فضای رختکن ها ضد عفونی می شود. بازیکنان با فاصله از هم لباس ها را تعویض می کنند و به هم دست نمی دهند.

شرایط در لیگ یک هم به همین منوال است. بر اساس خبرهای رسیده تمرینات تیم های دسته اولی هم حد فاصل 5 تا 7 فروردین آغاز خواهد شد. قرار است لیگ یک هم توام با لیگ برتر از اردیبهشت ماه آغاز شود. پیش تر فریبرز محمود زاده – مسئول برگزاری بازی های لیگ یک گفته بود برنامه جدید بازی ها تدوین شده است و در صورتی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوبه ی جدیدی را به سازمان لیگ ابلاغ نکند برنامه جدید بازی ها را اعلام خواهیم کرد و فعلا بازی ها تا پایان فروردین ماه تعطیل است.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mewb2