پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/13 01:17
کد خبر: 16153

ترکیب تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ + ساعت بازی

تیم های ایران و هنگ کنک در بازی که مقابل یکدیگر دارند بسیار برای هواداران ایرانی این بازی حساس است.

تیم های ایران و هنگ کنگ در بازی که مقابل یکدیگر دارند بسیار برای هواداران ایرانی این بازی حساس است.تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه مقابل هنگ کنگ نخستین بازی خود در دور برگشت انتخابی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار می‌کند.

 

 

ترکیب احتمالی تیم ملی برای دیدار با هنگ کنگ:

علیرضا بیرانوند ، شجاع خلیل زاده ، محمدحسین کنعانی زادگان ، وحید امیری ، صادق محرمی ، سعید عزت اللهی ، احسان حاج صفی ، علیرضا جهانبخش ، علی قلی زاده ، مهدی طارمی و سردار آزمون.

 

 

بحرین، عراق، هنگ کنگ، کامبوج و ایران تیم‌های گروه C این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند که طبق تصمیم AFC بازی‌های خود را به طور متمرکز در کشور بحرین پشت سر خواهند گذاشت.

 

ملی‌پوشان فوتبال ایران که با مارک ویلموتس تنها ۶ امتیاز در دور رفت بازی‌ها گرفتند حالا با دراگان اسکوچیچ به فکر جبران نتایج هستند و می‌خواهند شانس صعود از گروه خود را افزایش دهند.

 

اسکوچیچ به خوبی می‌داند برای صعود بی دردسر با تیم ملی ایران و ابقاء در رأس کادر فنی این تیم چاره‌ای جز کسب چهار پیروزی از چهار دیدار خود ندارد. از این رو کوچک‌ترین اشتباه او در انتخاب ترکیب اصلی می‌تواند جبران ناپذیر باشد.

 

تیم ملی ایران که نسبت به سال‌های گذشته بیشترین ستاره را در خود گنجانده است بدون بازی تدارکاتی در ماه‌های اخیر به بحرین رفته تا دیدار با هنگ کنگ یکی از مهم‌ترین بازی‌هایش برای کسب پیروزی و حفظ شانس صعود شود.

 

دراگان اسکوچیچ قصد دارد در این دیدار از سیستم ۲-۴-۴ استفاده کند که طی آن علیرضا بیرانوند همچنان با پوشیدن پیراهن شماره یک در چارچوب دروازه قرار خواهد داشت.

 

اسکوچیچ از زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاع استفاده می‌کند. او صادق محرمی را که پس از ماه‌ها مصدومیت دوباره به تیم ملی دعوت شد به عنوان مدافع راست به بازی خواهد گرفت.

 

کادر فنی تیم ملی ایران که در انتخاب دفاع چپ گزینه‌هایی همچون احسان حاج صفی و میلاد محمدی را دارد قصد دارند وحید امیری را در این پست بازی بدهند. هافبک پرسپولیس که در دو ماه اخیر در تیم باشگاهی خود نیز به عنوان مدافع به میدان رفت تا حالا اسکوچیچ بار دیگر قصد استفاده از او را پیدا کند.

 

اسکوچیچ در خط میانی قصد دارد از احمد نورالهی و سعید عزت الهی به همراه علی قلی زاده استفاده کند. انتخاب نفر چهارم سرمربی تیم ملی در بین گزینه‌هایی همچون علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی، کسی جز سامان قدوس نیست.

 

هافبک ملی پوش برنتفورد انگلیس که به دلیل برنامه بازی‌های باشگاهی خود با تأخیر به جمع ملی‌پوشان ملحق شد قرار است در ترکیب اصلی بازی کند.

 

در واقع حضور احتمالی این بازیکن در ترکیب امروز تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ یک شگفتی از سوی اسکوچیچ خواهد بود.

 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که با قدرتمندترین مهاجمان یک دهه اخیر تیم ملی روبرو شده است زوج مهدی طارمی و سردار آزمون را بازی خواهد داد تا کاوه رضایی، مهدی قائدی، کریم انصاریفرد روی نیمکت بنشینند.

 

باید دید تفکرات فنی اسکوچیچ در نخستین بازی دور برگشت چه نتیجه‌ای را در زمین مسابقه رقم می‌زند.

 

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا حضور دارد، از چهار دیدار گذشته صاحب ۶ امتیاز است و در رده سوم قرار دارد. در این گروه عراق ۱۱ و بحرین ۹ امتیاز کسب کرده است.

 

bi-pooli-4

 

برنامه ادامه دیدارهای گروه سوم مقدماتی جام جهانی که به صورت متمرکز به میزبانی بحرین برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

 

* پنجشنبه ۱۳ خرداد
- ایران - هنگ کنگ - ساعت ۱۹
- بحرین - کامبوج - ساعت ۲۱

* دوشنبه ۱۷ خرداد:
- عراق - کامبوج - ساعت ۱۹
- ایران - بحرین - ساعت ۲۱

* جمعه ۲۱ خرداد
- کامبوج - ایران - ساعت ۱۹
- هنگ کنگ - عراق - ساعت ۲۱

* سه شنبه ۲۵ خرداد
- ایران - عراق - ساعت ۱۹
- بحرین - هنگ کنگ - ساعت ۲۱

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2aymyy