چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/09 12:53
کد خبر: 16097

زندگی ثروتمندانه احمدرضا عابدزاده + عکس

احمدرضا عابدزاده متولد ۴ خردادماه ۱۳۴۵ در آبادان است.

به گزارش شمانیوز: احمدرضا عابدزاده  متولد ۴ خردادماه ۱۳۴۵ در آبادان است. احمد رضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران و باشگاه استقلال تهران است.

 

 

عابدزاده+شمانیوز

 

احمدرضا عابدزاده سال بعد وارد تیم استقلال گردید و پیراهن آبی بر تن کرد. این دروازه بان به همراه استقلال توانست عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا را بدست آورد. این عنوان بزرگترین افتخار باشگاهی او شمرده می شود.

قهرمانی و درخشش بهمراه استقلال در مسابقه های جام باشگاه های آسیا سبب شد احمدرضا عابدزاده کاندیدای برترین دروازه بان آسیا و آفریقا شود. بعد از سه سال حضور در تیم فوتبال استقلال ، به علت مشکلات مالی در سال ۱۳۷۲ تصمیم گرفت به تیم فوتبال سپاهان اصفهان ملحق شود. احمدرضا عابدزاده یک سال بعد یعنی در سال ۱۳۷۳ به تیم محبوب سرخ پوشان پایتخت یعنی پرسپولیس پیوست و تا پایان دوران فوتبال خود در این تیم باقی ماند.

 

عابدزاده در طول دوران بازی خویش در ۷۸ بازی ملی حضور داشت و در مجموع تنها ۵۲ گل دریافت کرد که از این جهت در کشور صاحب رکورد می باشد. این دورازه بان در بازی های مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بعنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکن های در راه کسب موفقیت به شمار می رفت.

 

 

 

دوران ورزشی احمد رضا عابدزاده

 

احمدرضا عابدزاده سال های نخست دهه 60 در تیم هلال احمر اصفهان بازی می کرد؛ و بعد از آن سالها در تیم تام اصفهان زیر نظر حسین چرخابی بازی کرد. پنج بار اسمش از منتخب جوانان خط خورد ولی اصرار احمدرضا عابدزاده سبب شد تا سال 1364 جوانان اصفهان همراه با عابدزاده بازی کنند.

18 سال بیشتر نداشت که به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد و در اواخر همین سال عضو ثابت تیم ملی گردید. سپس به تهران آمدسال 1366 عابدزاده برای انجام خدمت  سربازی به تیم ژاندارمری تهران رفت و بعد از دو سال در سال 1368 مجدداً به تام بازگشت؛ و پیراهن استقلال تهران را به تن کرد وی در همین سال ازدواج کرد.

 

عابدزاده+

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36e6d7