پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/14 14:19
کد خبر: 15460

جشن تولد علی انصاریان + عکس همراه مادرش

علی انصاریان که مدتی پیش در اثر کرونا در بیمارستان بستری شده است. در ادامه بیوگرافی این پیشکسوت را مطالعه می کنید.

علی انصاریان که مدتی پیش در اثر کرونا در بیمارستان بستری شده است. در ادامه بیوگرافی این پیشکسوت را مطالعه می کنید. علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال مدتی قبل در برنامه دورهمی حضور یافت و درباره ازدواج نکردنش صحبت هایی کرد.

 

 

 

 

  • دعاخوانی مردم مقابل بیمارستان فرهیختگان

 

 

  • گریه های داماد خانواده انصاریان

 

 

 

بیوگرافی علی انصاریان 

 

علی انصاریان فوتبالیست پرسپولیس در سن 41 سالگی ازدواج کرد. علی انصاریان جمعه 3 اسفند 97 عکس را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت :خوشبختی یعنی این‌که جمعه نامزدی‌ات باشد. خدایا به امید خودت. علی انصاریان که متولد 14 تیر سال 56 است ابتدا به‌عنوان فوتبالیست به شهرت رسید. اوج محبوبیت او زمانی بود که در تیم پرسپولیس بازی می‌کرد. او بعد از اتمام دوران فوتبال سراغ تصویر رفت و به‌عنوان بازیگر و مجری به فعالیت پرداخت.

 

 

علی انصاریان

 

علی انصاریان

 

مادر از نگاه علی انصاریان ؟

مادر شریف‌ترین و پاک‌ترین موجود است. به نظر من اگر خدا می‌خواست قدرت خود را به ما نشان دهد، با آفریدن مادر این کار را انجام داده است. تمام خوبی‌های خدا در مادر خلاصه شده است.

 

 

چرا تاکنون ازدواج نکردید و همسر ایده‌آل از نگاه شما چه کسی است؟

تنها ملاک من انسان بودن است. پول، ثروت، شهرت و… هیچکدام برایم اهمیتی ندارد. تنها انسان بودن برایم اهمیت دارد؛ اینکه همسر من قرار است در آینده مادر فرزندان من هم باشد، مهم است که چطور آدمی باشد. هنوز به آن انتخاب نرسیده‌ام.

 

علی انصاریان

 

فکر می‌کنید اگر ازدواج کنید از مادرتان دور می‌شوید؟

اصلا چنین چیزی امکان ندارد. شرط من برای ازدواج این است که خانه‌ای بگیرم که مادرم طبقه بالای همان خانه زندگی کند که همیشه بالای سرم باشد. حضور مادرم در زندگی من همیشگی است. مادرم شرایط سختی را گذرانده. چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت شدند و واقعا مادرم شرایط بدی را تحمل کرد.

 

 

علی انصاریان

 

علی انصاریان پرحاشیه و جنجالی

انصاریان در زمان بازیکنی کم حاشیه نداشت، او با چندین سال بازی در پرسپولیس در تصمیمی عجیب به تیم استقلال تهران پیوست بهمین دلیل توسط دو تیم همیشه مورد انتقاد شدید هواداران بود، درسال 90 آهنگی مشترکی رو بعنوان خواننده تولید کرد

 

 

علی انصاریان پسری مطیع

خانواده او یک خانواده کم‌جمعیت است و اتحاد و صمیمیت خاصی در بین انها وجوددارد؛ طوری که دیگر دراین خانواده ستاره‌ای به نام علی انصاریان وجود ندارد، بلکه او پسری فرمانبردار و آرام برای مادرش و برادری دلسوز و مهربان برای خواهر و برادرش است

 

 

 

علی انصاریان

 

 

علی انصاریان و مادرش 

 

علی انصاریان

 

 

علی انصاریان

 

 

علی انصاریان

 

 

 

 

علی انصاریان

 

 

علی انصاریان

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5wer