چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/26 15:09
کد خبر: 14701

شرایط حضور هواداران در فینال آسیا مشخص شد

همانطور که ۱۰ روز پیش خبر از حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم الجنوب دادیم، عصر امروز جزئیاتی از حضور تماشاگران در استادیوم مشخص شد.

 همانطور که ۱۰ روز پیش  خبر از حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم الجنوب دادیم، عصر امروز جزئیاتی از حضور تماشاگران در استادیوم مشخص شد.

 

طبق آخرین جزئیات بررسی شده، قرار است ۱۰ هزار تماشاگر در استادیوم حاضر شوند که هزار بلیت به هواداران پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی (هر تیم ۵۰۰ بلیت) اختصاص دارد. همچنین ۹ هزار بلیت دیگر نیز برای ساکنان غیر ایرانی و غیر کره‌ای خواهد بود تا فرصت تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند. البته طبق آخرین خبر به دلیل کمبود وقت، فقط ۱۵۰ ایرانی پیش از موعد اعلام شده موفق به ثبت نام شده‌اند.

 

تمام ۱۰ هزار تماشاگری که وارد استادیوم خواهند شد، باید تست COVID-19 را انجام دهند و در صورت پاسخ منفی کرونا، حق حضور در استادیوم را خواهند داشت. قرار است ۱۰ هزار ماکت هواداران دو تیم هم روی صندلی‌ها قرار بگیرد که پیش از این فراخوان آن از سوی AFC اعلام شده بود و هواداران ایرانی و کره‌ای تصاویر خود را برای حضور در استادیوم ارسال کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36eexz