پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/15 11:17
کد خبر: 13724

اهانت‌ مسئول باشگاه بدنسازی به ساحت ائمه اطهار(ع) / دستگیر شد

سروش پورآزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز کمیته انضباطی هیات، مامور شد بر حسب وظایف قانونی به موضوع استوری توهین آمیز یکی از باشگاه‌داران و ورزشکاران مشهد به مقدسات ورود کند.

سروش پورآزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز کمیته انضباطی هیات، مامور شد بر حسب وظایف قانونی به موضوع استوری توهین آمیز یکی از باشگاه‌داران و ورزشکاران مشهد به مقدسات ورود کند.

وی ادامه داد: هیات بدنسازی و پرورش اندام بر حسب وظایف و مسوولیت‌های قانونی و شرعی، برخورد با چنین حواشی را در سریعترین زمان انجام خواهد داد و از ابتدای انتشار این ‌موضوع همراه با حراست اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام موضوع درحال پیگیری بود و ورزشکار مورد نظر به کمیته انضباطی احضار شد.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: پیگیری و برخورد هیات بدنسازی و پرورش اندام در کنار پیگیری‌ها و جنبه عمومی این ماجرا خواهد بود که از سوی دستگاه قضایی در حال انجام است.

مجوز باشگاه فرد هتاک به ساحت ائمه (ع) در مشهد باطل می‌شود

 مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مجوز باشگاه فردی که در مشهد به ساحت ائمه اطهار (ع) توهین کرده باطل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی روز پنجشنبه درخصوص هتاکی یک ورزشکار و باشگاه ‌دار بدنسازی به ائمه اطهار (ع) افزود: از ابتدای امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی باشگاه داران با ما همکاری لازم را داشتند اما این بار یکی از باشگاه داران در مشهد با انتشار مطالبی توهین‌آمیز  دل همه مسلمانان را سوزاند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به بازداشت فرد توهین کننده اظهار کرد: شنبه هفته آتی مجوز باشگاه او لغو خواهد شد  زیرا هیچگاه جامعه ورزشی چنین افرادی را تایید نمی‌کند و تمامی همکاران من و ورزشکاران از این رویداد ناراحت هستند.

فتاحی بر اولویت فرهنگ و ارزش‌های دینی تاکید کرد و افزود: به نمایندگی از جامعه ورزشی از تمام کسانی که از این بی ادبی اندوهگین شدند عذرخواهی می‌کنیم و از مردم میخواهیم که اجازه دهند مقام‌های قضایی این موضوع را پیگیری کنند.

شب گذشته یکی از باشگاه‌داران و مربیان رشته بدنسازی و پرورش اندام در مشهد در صفحه اینستاگرامی خود در واکنش به تعطیلی مجدد باشگاه‌های ورزشی در پی اوج گیری دوباره کرونا، مطلبی توهین‌آمیز نسبت به مقدسات اسلامی منتشر کرده بود.

در اعتراض به این هتاکی شماری از مردم مومن مشهد امروز مقابل باشگاه ورزشی فرد اهانت کننده در بلوار دستغیب این شهر تجمع کردند.

هزار و ۴۰۰ باشگاه ورزشی بدنسازی با ۱۴ هزار ورزشکار سازمان دهی شده این رشته در خراسان رضوی فعالیت دارند. 

براساس مصوبه ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا تمامی فعالیتهای ورزشی در مشهد به جز فعالیت‌های ورزشی در فضای باز از دیروز (چهارشنبه) به مدت یک هفته تعطیل شده است.

 

 

منبع: ایرنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45nem4