پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/30 07:27
کد خبر: 12398

بازی الهلال و شهرخودرو برگزار می‌شود!

​در حالی که اکثر بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم الهلال به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند اما دیدار این تیم برابر شهرخودرو به انجام خواهد رسید.

روز گذشته(شنبه) روزی پراتفاق برای تیم الهلال عربستان بود. چند بازیکن این تیم از جمله سالم الدوساری و سباستین جووینکو و همچنین سرمربی این تیم یعنی رضوان لوچسکو مبتلا به کرونا شدند تا تعداد کرونایی‌های این تیم به عدد ۱۷ برسد.

 

پیش از این گفته شده بود که ۱۴ کرونایی منجر به حذف و یا کنار گذاشته شدن تیم مذکور از لیگ قهرمانان خواهد شد ولی تا به الان که حدود پنج ساعت تا شروع بازی مانده تمام شواهد و قرائن حاکی از برگزاری مسابقه است.

 

خبر جدیدی از درون اردوی تیم عربستانی به بیرون درز پیدا نکرده است. چند ساعت پیش بود که اعلام شد سلمان الفرج و محمد البریک تست‌شان منفی شده و می‌توانند این تیم را همراهی کنند اما اجازه تمرین به این ۲ بازیکن داده نشده است. با این وجود احتمال دارد که این ۲ نفر مقابل شهرخودرو به میدان بروند.

 

دیشب(شنبه) یکی از خبرنگاران مشهور عربستانی توییت کرده بود که AFC با درخواست الهلال مبنی بر تعویق بازی با شهرخودرو مخالفت کرده است. امروز هم همه چیز حکایت از برگزاری این بازی دارد. حال باید دید نماینده عربستان با چه نفراتی و با چند بازیکن به این دیدار خواهد آمد.

 

جدال بین شهرخودرو و الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود. الهلال با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و شهرخودرو با صفر امتیاز قعرنشین.

 

 

منبع: ایرنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27yxv2