چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/01 11:08
کد خبر: 10862

بخشش حدادی‌فر لازم است یا نه؟ قاسم در برزخ!

باشگاه ذوب‌آهن مدعی است که باید کارت قرمز قاسم حدادی‌فر بخشیده شود و وی بتواند در دیدار مقابل فولاد به میدان برود اما تبعات این بخشش چه خواهد بود؟

به گزارش رصد ورزشی : دیدارهای هفته 26 لیگ‌برتر برگزار می‌شود و در یکی از دیدارهای حساس تیم‌های فولادخوزستان و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. جدال سعید آذری با تیم سابقش از یک سو و همچنین تقابل لوکا بوناچیچ با فولاد جذاب و دیدنی خواهد بود.

 

قاسم حدادی‌فر هافبک ذوبی‌ها در دیدار گذشته این تیم برابر ماشین‌سازی از زمین بازی اخراج شد، دیداری که جنجال‌های زیادی در پی داشت و البته از سوی دیگر فولادی‌ها نیز همچنان معتقدند که در دیدار با پرسپولیس حقوقشان پایمال شده است. با این حال باشگاه ذوب‌آهن در تلاش است تا کارت قرمز قاسم حدادی‌فر بخشیده شود، موضوعی که در فوتبال ایران انجام نمی‌شود و اشتباهات مرگ‌بار در نهایت محرومیت داماد را در پی دارد.

 

 بخشش قاسم حدادی‌فر در چنین شرایطی و در زمانی‌که هفته‌های آخر لیگ‌برتر سپری می‌شود، می‌تواند این انتظار را برای تیم‌های دیگر در صورت اشتباه داوری ایجاد کند تا برای آن‌ها نیز تصمیمات این‌چنین گرفته بشود. البته این اتفاق بعید به نظر می‌رسد چرا که چنین اتفاقی در فوتبال ایران مرسوم نیست و احتمالا ذوب‌آهن بدون حضور قاسم حدادی‌فر باید در ورزشگاه فولاد آره‌نا به مصاف شاگردان نکونام برود و این غیبت تاثیر چندانی در سرنوشت ذوبی‌ها نخواهد داشت چرا که این تیم تقریبا وضعیت مناسبی در میانه جدول دارد.

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nojg4