پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/31 14:07
کد خبر: 10838

عملیات فرار ستاره ایرانی از باشگاه بی‌پول پرتغالی!

مهاجم سابق سپاهان به دلیل عدم دریافت مطالباتش قصد دارد قراردادش را با آوس فسخ کند.

به گزارش رصد ورزشی : مهرداد محمدی به همراه آفلالو سنگربان تیم فوتبال آوس و همینطور هافبک این تیم فالکائو به دلیل اینکه طی 5 اخیر، هیچ گونه دریافتی از باشگاه نداشته اند، برای چندمین روز متوالی در تمرینات غایب بوده اند.


 جالب اینکه این اتفاق که معمولا در ایران شاهدش هستیم، در سپاهان با توجه به ساختار مناسب این باشگاه برای محمدی رخ نداد ولی در یک باشگاه اروپایی این بازیکن شاهد عدم پرداخت مطالباتش شده است !

 
آوس در پایان هفته سی و دوم رقابت های لیگ پرتغال اصلا شرایط خوبی ندارد و با یک بازی کمتر، اختلافی 13 امتیازی با تیم هفدهم جدول هجده تیمی مسابقات دارد که ستوبال با 30 امتیاز است و عملا شانسی برای ماندن در لیگ برتر پرتغال ندارد.


آوس امشب در شرایطی میزبان بنفیکا است که برخی دیگر از بازیکنان این تیم پرتغالی نیز از حضور در اردوی این تیم سرباز زده اند و با توجه به اینکه آوس تمریناتش را به صورت ناقص طی روزهای اخیر برگزار کرده، شرایط را برای این تیم قعرجدولی در مصاف با یکی از قدرت های فوتبال پرتغال سخت تر هم کرده است.

 

مهرداد محمدی می گوید وضعیت باشگاه آوس اصلا چیزی نبوده که او تصورش را داشته . او به شوخی می‌گوید اوضاع اینجا از راه آهن هم بدتر است!

 


محمدی که برخلاف میلاد برادر دوقلویش از راه‌آهن به فوتبال اروپا نرفت، از این تیم به سپاهان پیوست و پس از سه فصل حضور در این تیم که با روزهای تلخ و شیرینی برای این بازیکن همراه شد، در نهایت فصل گذشته و پس از کسب عنوان نائب قهرمانی در لیگ نوزدهم با پایان قرارداد از جمع طلایی پوشان جدا شد و به آوس پیوست.


در فوتبال پرتغال محمدی نمایش های بسیار خوبی از خود ارائه داد تا در کنار مهدی طارمی و امیر عابدزاده از چهره های شاخص این لیگ باشد؛ او طی 28 بازی برای آوِس 8 بار گلزنی کرد و 5 بار هم  پاس گل داد تا حتی پیشرفت قابل توجهی در انتقال از فوتبال ایران به اروپا از خود نشان بدهد. اما حال این باشگاه پرتغالی در پرداخت بخشی از قرارداد محمدی تعلل کرده و اگر همین رویه طی یکی دو هفته آینده ادامه داشته باشد، مهاجم ملی پوش فوتبال ایران می تواند به صورت یکطرفه قرارداد خود را با آوس فسخ کند.


مهرداد محمدی با پایان کار در آوس به احتمال فراوان قرارداد جدیدی با تیم فوتبال سنت اتین در لیگ یک فرانسه امضا خواهد کرد که از مدت ها قبل شرایط این بازیکن اهل محله فلاح تهران را زیر نظر داشته و ماجراجویی جدیدی را در دومین سال حضورش در فوتبال اروپا اینبار در فرانسه و در جایی آغاز خواهد کرد که 10 عنوان قهرمانی فرانسه را از آن خود کرده و بزرگانی همچون میشل پلاتینی با پیراهن سبز این باشگاه به میدان رفته اند.

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3noeg4