دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/29 12:52
کد خبر: 9342

ساعت پخش سریال پرگار + ساعت بازپخش

سریال پرگار یک مجموعه تلویزیونی 29 قسمتی است که از روز 6 خرداد ماه سال 99 جایگزین سریال زیرخاکی می شود.

بازیگران سریال پرگار شبکه یک سیما به کارگردانی شهرام شاه حسینی از سلبریتی های معروف سینمای ایران هستند که در این بخش شما را با عکس و اسامی بازیگران سریال پرگار شبکه 1 سیما آشنا خواهیم کرد. نام قبلی این مجموعه تلویزیونی (آسمان هوای باران دارد) بوده است.

 

سریال پرگار یک مجموعه تلویزیونی 29 قسمتی است که از روز 6 خرداد ماه سال 99 جایگزین سریال زیرخاکی می شود.

سریال پرگار به کارگردانی شهرام شاه حسینی و به تهیه‌ کنندگی امیر پوررحمانی در 29 قسمت 45 دقیقه ‌ای و با قصه ‌ای اجتماعی درباره روابط خانوادگی ، تعلیم و تربیت فرزندان تولید و آماده پخش شده است. 

شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پس از پخش 3 سریال طنز پرمخاطب، برای ایجاد تنوع ژانر نمایشی ، این بار به سراغ سریالی ملودرام با قصه‌ای اجتماعی رفته است. لازم به بیان است پیش از این قرار بود مجموعه پرگار در اواخر بهمن ماه سال 98 پخش شود که به علت برنامه‌ های انتخاباتی شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، پخش آن به پس از ماه مبارک رمضان 99 موکول شد.

سریال پرگار چند قسمت است؟

همانطور که در بالاتر هم توضیح داده شد مجموعه تلویزیونی پرگار در 29 قسمت هر شب از شبکه اول سیما روی آنتن می رود و شما علاقه مندان می توانید از پخش این کار تلویزیونی لذت ببرید. هر قسمت از مجموعه پرگار 45 دقیقه است و برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده است.

پس از پایان سریال زیرخاکی ، سریال پرگار به عنوان یک مجموعه خانوادگی و ملودرام از سه شنبه شش خرداد ماه سال 99 شمسی هر شب ساعت 22:15 دقیقه ، روی آنتن شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می ‌رود. پنج شنبه ها نیز خلاصه هفتگی این سریال تلویزیونی روی آنتن می ‌رود. سریال پرگار قصه سه خانواده را به طور موازی روایت می‌ کند که در مقطعی از روزگار، سرگذشت آن به هم گره می خورد و…

سریال پرگار به تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی در 29 قسمت چهل و پنج دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است.

خلاصه داستان سریال پرگار

قصه این سریال درباره مشکلات نوجوانان است که به طور غیر مستقیم پیرامون موضوعاتی همچون مواد مخدر در مدارس، نقش خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به خصوص دختران روایت می‌شود. همچنین در خلاصه داستان آمده است که آسیب های استفاده از فناوری روی دانش آموزان خصوصا دختران محصل چه میزان است و نحوه برخورد پدر و مادرها با فرزندان نوجوان شان را آموزش می‌دهد. داستان سریال پرگار زندگی خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که برای ادامه تحصیل دختر بزرگترشان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه سکانس های مختلف سریال است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rroz2