چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/22 10:48
سارا و نیکا
کد خبر: 33778

بیوگرافی سارا و نیکای سریال پایتخت/ از همراهی ضدانقلاب تا خواستگاری جنجالی!

سارا و نیکا فرقانی اصل دو بازیگر تلویزیون در اولین حضور خود تجربه بازی در سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس را داشتند و در سریال پایتخت به اوج شهرت رسیدند.

سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران سریال پایتخت  در اولین حضور خود تجربه بازی در سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس را داشتند و در سریال پایتخت به اوج شهرت رسیدند.

 

 

سارا و نیکا فرقانی اصل در سوئد زندگی می کنند و در پایان فصل دوم سریال پایتخت به این کشور مهاجرت کرده اند. گفتنی است این دو دوقلو با حضور در پایتخت به شهرت رسیدند. این دو علاقه‌ زیادی به بازیگری دارند. در ادامه عکس های از سارا و نیکا فرقانی اصل را در رصداقتصادی مشاهده کنید.

 

1ZotJFNqTenH

 

نیکا فرقانی اصل

پدر سارا و نیکا فرقانی یک فوتبالیست بود و در لیگ جوانان در تیم های فوتبال عقاب و راه آهن پانزده سال فوتبال بازی می کرد و به دلیل مصدومیت در فوتبال نتوانست فوتبال را ادامه بدهد و در سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفتتند با خانواده برای ادامه تحصیل سارا و نیکا به کشور سوئد مهاجرت کنند و در این کشور زندگی کنند.

در سال ۱۳۹۰ اولین فصل سریال پایتخت ساخته می شد که سارا و نیکا فرقانی که ۷ سال سن داشتند توسط آقای رسول حاتمی برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم کارگردان این سریال معرفی شدند و پس از تست بازیگری این دو خواهر جذاب در دفتر برزو نیک نژاد فیلمنامه نویس این سریال برای نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت انتخاب شدند.

ZrkPo8FLcm6D

عکس های سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران متولد شدند. نیکا ۱ دقیقه از سارا خواهرش بزرگتر است. نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد. سارا و نیکا به همراه پدر و مادرشان به سوئد مهاجرت کردند تا در این کشور ادامه تحصیل دهند.

 

EYUW9tXFylew

 

زندگینامه سارا و نیکا فرقانی اصل

 

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

 

اولین بازی سارا و نیکا
 

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

 

نحوه ورود سارا و نیکا به پایتخت

 

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

 

علایق سارا و نیکا فرقانی

 

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است. 
 

مصاحبه سارا و نیکای پایتخت با ایران اینترنشنال
 

سارا و و نیکا بازیگران سریال پایتخت مدتی قبل به موقعیت خوب خود در ایران پشت پا زدند و با مجری شبکه معاند و ضدانقلاب ایران اینترنشنال هم کلام شدند که در این مصاحبه در کمال تعجب حرف هایی در حمایت از اغتشاشگران به زبان آوردند.

 

سکانس جالب خواستگاری و ازدواج سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت
 

در قمستی از این سریال هومن حاجی عبدالهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت سارا و نیکا را برای برادرانش رحمان و رحیم خواستگاری می کند که با واکنش و تعجب ارسطو مواجه می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4be9k9