پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/21 06:41
مهراوه شریفی نیا
کد خبر: 27123

پوریا پورسرخ داماد محمدرضا شریفی نیا شد | مهراوه شریفی نیا در 40 سالگی لباس عروس پوشید

ماجرا و شایعه عجیب ازدواج دوبازیگر به طور کامل تکذیب شد .

مهراوه شریفی نیا بازیگر باتجربه و پرکار سینما و تلوزیون است . مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا می باشد . او در سریال کیمیا با پوریا پورسرخ ازدواج کرد این موضوع باعث شیطنت رسانه ها شد . مهراوه شریفی نیا در سریال های مختلف نیز ایفای نقش کرده است . او سابقه همبازی شدن با شهرام حقیقت دوست را نیز دارد . در ادامه عکس دیده نشده از مهراوه شریفی نیا و پوریا پورسرخ را می بینید . مهراوه شریفی نیا مجرد است و ازدواج نکرده است .

روایت مهراوه شریفی نیا از کودکی سختش تا بازیگری
مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان و فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است که در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده، ورود حرفه ای به بازیگری و کودکی سختش را روایت می کند. در این بخش از فرهنگ و هنر نمناک بخشی از این مصاحبه را خواهید خواند.

مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش اصلی سریال کیمیا گفت:

فعالیت جدی من از سال 1385 با سریال ساعت شنی شروع شد، یعنی تا قبلش استمرار وجود نداشت، هر از گاهی پیشنهاد جالبی اگر بود، اگر آدم ویژه ای بود که دوست داشتم برم تست بدم، می رفتم تست می دادم؛ سال 1385 بهرام بهرامیان به من پیشنهاد کار در ساعت شنی رو داد.

من اون سال پایان‌نامه داشتم و روزی 6 ساعت پیانو می زدم و دوست داشتم نرم و می گفتم اگه برم سر کار چه کنم، آقای بهرامیان دوست خانوادگی ما بودند و دوست داشتند که همکاری کنیم. متن و نقش خیلی خوب بودند و جزو معدود متن های درخشان تلویزیون.

ضربه آخر رو هم بابا زد و با من صحبت کرد و گفت تکلیف خودت رو روشن کن، اگه نمی ری سر این کار دور بازیگری رو خط بکش، می خوای برو موسیقی بخون، می خوای از ایران برو یا می خوای معلم پیانو شو.

این جور مواقع بابا از سیستم تحقیر هم استفاده می کنه و میگه چکار داری می کنی تو زندگیت و...، این نقش فوق‌العاده است اگر این رو از دست بدی به نظرم به بازیگری جدی فکر نمی کنی. منم تکلیف رو مشخص کردم، مهشید نقش زیبایی بود، اون چیزی که من یاد گرفتم این بود که تو به عنوان یک بازیگر سرمایه ات رنج و غصه های زندگیت هستند.

من بر خلاف تصور خیلی ها کودکی سختی داشتم که واردش نمیشم ولی این کودکی سخت خیلی به من کمک کرد برای خیلی چیزها، به تو ناخودآگاه عمق میده و رنجی رو که تحمل کردی به تو کمک می کنه بهتر دیگران رو درک کنی و وقتی درک بهتر دیگران رو داری نقش ها رو بهتر می تونی درک کنی و ادبیات، ادبیات به تو این امکان رو میده که آدم های دیگه رو ببینی بهشون حق بدی، قضاوتشون نکنی، بفهمیشون و خودت بتونی زندگی رو بسازی، دوستی من و هر کسی با ادبیات باعث میشه تخیل قوی داشته باشی و این به شدت روی بازیگری تاثیر می گذاره.

مختصری درباره مهراوه شریفی نیا
مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است و خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا(بازیگر و نقاش) است. مهراوه شریفی نیا در 8 سالگی و با بازی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها و درکنار مادرش آزیتا حاجیان وارد عرصه بازیگری شد و او پس از آن در سال 1378 در فیلم سینمایی زیر پوست شهر در کنار باران کوثری به ایفای نقش پرداخت اما فعالیت حرفه ایش را از سال 85 و بازی در ساعت شنی آغاز نمود.

او جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن چهارمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران را با بازی در فیلم سینمایی پشت در خبری نیست در سال 1389 از آن خود کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9nkb