شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/24 19:48
نوید محمدزاده | حواشی نوید محمدزاده | اخبار نوید محمدزاده | فیلم های نوید محمدزاده | عطر نوید محمدزاده
کد خبر: 20978

عطر و ادکلن نوید محمدزاده رونمایی شد | ستاره سینما صاحب برند شد

تصاویر رونمایی از عطر نوید محمدزاده ستاره معروف سینمای ایران و معرفی انواع ادکلن و عطر نوید محمدزاده هنرپیشه مشهور را ببینید.
به گزارش روابط‌گستر؛ عطر و ادکلن برند نوید محمدزاده رونمایی شد. عکس های عطر و ادکلن نوید محمدزاده در فضای مجازی پیچیده است. نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی در هفته های اخیر حواشی زیادی را بوجود اوردند.
 
 

در ادامخ مطلب تصاویر رونمایی از عطر نوید محمدزاده ستاره معروف سینما را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصاویر همراه ما باشید.

عطر نوید محمدزاده

 

انواع ادکلن نوید محمدزاده
برند ایرانی نوید محمد زاده در سال 2020 میلادی فعالیت خود را با عرضه دو عطر مردانه و زنانه به نام های Navid for Him و Navid for Her آغاز نمود. نوید محمد زاده بازیگر و هنرمند سرشناس سینمای ایران در روز هفدهم فروردین سال 1365 در شهر ایلام متولد شد. او دارای اصالتی کُرد است و معمولا خود را ببر کورد فروردین معرفی می کند. نوید محمد زاده حقیقتا یکی از بازیگران برجسته ای است که معنا و مفهوم واژه قهرمان را در سینمای ایران دگرگون ساخته است.

 

عطرهای زنانه و مردانه نوید دارای رایحه ای مدرن و قوی همچون ببری پر صلابت، اما در عین حال سرشار از لطافت و ظرافت روح لطیف یک هنرمند هستند. عطرهای نوید محمد زاده آکنده از رایحه ای پر احساس و انرژی بخش هستند که با تاثیری عمیق بر روح و ذهن، آرامش وصف ناپذیری را با خود به ارمغان می آورند.

 

روایح این عطر از شخصیت خاص نوید محمدزاده هنرمند برجسته الهام گرفته شده است و به فردی سخت کوش، با اعتماد به نفس، پر شور و احساس اختصاص دارد که با ظاهر متمایز و سبک خاص خود، تاثیری عمیق بر روی دیگران می گذارد و همگان را مجذوب خود می سازد. طراحی متمایز و خاص بسته بندی این عطرها به گونه ای است که این زوج عطری، در نهایت مکمل یکدیگر هستند و با آرمیدن در کنار هم، تصویری از یک ببر پر ابهت را می آفرینند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byw9e