پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/30 19:21
ساعد سهیلی | ساعد سهیلی و همسرش | ساعد سهیلی و گلوریا هاردی
کد خبر: 19929

همسر ساعد سهیلی دست به افشاگری زد | ویژگی بد ساعد سهیلی از زبان همسرش

گلوریا هاردی همسر فرانسوی ساعد سهیلی از خصوصیات همسرش پرده برداشت.

ساعد سهیلی با همسر فرانسوی اش در فرانسه آشنا شد. بعد از آشنایی در فرانسه ساعد سهیلی و گلوریا هاردی باهم ازدواج کردند. ساعد سهیلی دارای یک فرزند به نام هامون است. 

ازدواج ساعد سهیلی

ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل است. او در سال 1391 وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.

گلوریا هاردی از مادری شیرازی و پدری فرانسوی متولد و بزرگ شده پاریس و سوئد است. خانم هاردی اگرچه به راحتی فارسی حرف می‌زند، اما این زبان را پس از ازدواج فرا گرفته است.

گفتگو با ساعد سهیلی و همسرش

تو با بازی در فیلم های پدرت شناخته شدی، اما از جایی به بعد تلاش خوبی کردی که هویت مستقلی برای خودت دست و پا کنی. به نظر می آید بیرون آمدن از سایه نام پدر مشهور کار سختی باشد که تجربه اش کردی، درست است؟

من به پدرم افتخار می کنم و تلاش نمی کنم از زیر سایه اش بیرون بیایم، ولی همیشه سعی کردم جدی گرفته شوم. اما ممکن است گاهی حرف هایی مثل این که هرچقدر هم تلاش کنی باز پسر فلانی هستی، تمرکز مرا به هم می زند، اما سعی می کنم خودم را جمع و جور کنم و بیشتر به فکر کارم باشم.

به هرحال فرزندان سینماگران مشهور که وارد سینما می شوند، همیشه با این اتهام روبه رو هستند که با پارتی و به واسطه شغل والدینشان به سینما آمده اند. فکر می کنی این طرز ورود برای همه مجاز باشد؟ آیا واقعا همه بازیگرانی که با این روش آمده اند، مستعد هستند؟

خیلی ها آمدند که اولین فیلمشان، آخرین فیلمشان هم شد و رفتند. حتی خیلی ها هم پافشاری کردند بمانند، اما مردم از بس قبولشان نکردند دیگر آبرو برایشان نماند. بالاخره اول و آخر و تصمیم گیرنده نهایی مردم هستند که چه کسی بماند و چه کسی برود. مهم ادامه کار و ماندگاری بازیگر است که به خودش و مردم بستگی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ay8ol