چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/19 06:18
حدیثه تهرانی
کد خبر: 19727

بیوگرافی حدیثه تهرانی و همسرش خبرساز شد

بیوگرافی حدیثه تهرانی: حدیثه تهرانی، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۵ آذر ۱۳۶۳ در تهران است. او دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های آزاد بازیگری گذرانده و توانسته تاکنون در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی حضور پیدا کند.

به گزارش رصداقتصادی : حدیثه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون است. حدیثه تهرانی متاهل بوده و هیچ نسبتی با بازیگر محبوب، هدیه تهرانی ندارد. این هنرمند جوان و توانا در مجموعه‌هایی مانند به کجا چنین شتابان و خوش نشین‌ها حضور داشته و اخیرا در سریال بهترین سال‌های زندگی ما ایفای نقش کرده است. در این مقاله بیوگرافی این هنرمند آورده شده است؛ با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی حدیثه تهرانی

وی بازیگر سینما و تلویزیون بوده و متولد ۵ آذر ۱۳۶۳ در محله نارمک تهران است. او دارای مدرک لیسانس مامایی است، اما دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های آزاد بازیگری گذرانده و توانسته تاکنون در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی حضور پیدا کند.

 

ازدواج و خانواده

این هنرمند جوان در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و یک خواهر دارد که ساکن خارج از کشور است. حدیثه متاهل است و همسرش کیان مقدم (خواننده و موسیقی دان) نام دارد. کیان مقدم متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۶ در تهران بوده و از سن ۱۲ سالگی با ساز سه تار وارد دنیای موسیقی شده است؛ او پس از چند سال به ساز گیتار روی می‌آورد و همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی، تحصیلات خود را در زمینه گیتار نزد اساتید بزرگی همچون ”سیمون آیوازیان” و ”شاهین علوی” پشت سر می‌گذارد. علاوه بر این‌ها، در زمینه آواز و خوانندگی نزد اساتیدی مانند ”محمد نوری” و ” ناریه چولاکیان” بوده و آهنگسازی را در حضور استاد فخرالدینی آموزش دیده است. کیان مقدم از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در صنعت صدابرداری شروع کرده است و تاکنون فعالیت‌های قابل توجهی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. او تا به حال یک آلبوم نیز از خود منتشر کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4887jw