پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/10 20:40
عصر جدید | پسر لر | استعدادیابی
کد خبر: 19582

ببینید | یک صدای بهشتی در عصر جدید

ویدئوی منتظر شده از برنامه عصر جدید منتشر شده که در آن یک پسر لر دو اجرا به زبان های لری و فارسی می رود و داوران لقب "صدای بهشتی" به او می دهند.

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. عصر جدید با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده،  عصر جدیداز شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که پخش فصل اول آن از 27 بهمن 1397 آغاز شد. پخش فصل دوم این عصر جدید نیز از 6 اسفند 1398 آغاز شد و در 29 اسفند 1399 پایان یافت. همچنین فصل سوم عصرجدید از 1 فروردین 1401 مصادف با نوروز و آغاز قرن پانزدهم خورشیدی پخش شد. اجرای خوانندگی یک پسر لر در عصر جدید سالن را مبهوت خود گرد.

 

 

علی طولابی پسر نوجوان اهل کوهدشت لرستان بوده که ساکن قلعه حسن خان می باشد. او در برنامه عصر جدید حضور پیدا کرد و آهنگ کردی را اجرا کرد که مورد توجه قرار گرفت و صدای بسیار زیبای او باعث شد که امین حیایی به سرعت چراغ سفید را برای او روشن کند همچنین ژاله صامتی چراغ سفید را به او داد تا نشان بدهد که از استعداد بسیار زیادی برخوردار می باشد

 

البته خیلی کم دیده ایم که کودکانی که در برنامه عصر جدید تازه می شوند و اجرای خوانندگی دارند بتوانند چراغ سفید دریافت کنند .

نکته جالب اینجا بود که آقای کارن همایونفر بهبود چراغ سفید بدهد یکی از اتفاقای جالبی که در این برنامه رخ داد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت به شما پیشنهاد می کنیم که این اجرا را در این صفحه مشاهده نمایید و از دیدن آن لذت ببرید.

 

اجرای آهنگی به زبان لکی بسیار زیبا توسط این پسر نوجوان یکی از کارهای سنتی کرمانشاه بوده که او اجرا کرد.
علی طولابی نوجوان 13 ساله اهل کوهدشت لرستان است که البته در شهر قدس زندگی می کند. او صدای بسیار خوبی دارد و در مرحله مقدماتی فصل سوم عصر جدید ترانهکردی بسیار زیبا را خواند و اجرایش خیلی به چشم آمد. او لک است. زبان لک ترکیبی از کردی و لری است. این فیلم را در ادامه مشاهده کنید.

 

سیزدهمین و آخرین قسمت از مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید در قالب دو بخش روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و با پخش این رقابت، 30به‌علاوه یک اجرای راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقه تلویزیونی، کامل خواهد شد.

 

روابط عمومی برنامه عصر جدید، در قسمت سیزدهم که دیشب برگزار شد، یوزِ ایرانی روی صحنه ظاهر شد، خواننده نوجوان کوهدشتی، شگفتی آفرید، دخترانی افغان‌تبار، قاب‌عکس‌هایی زیبا از ورزش خلق می‌کنند، گروه مرموزی تا آستانه غیب‌کردن ژاله صامتی و درآغوش‌کشیدنش، پیش می‌روند، دوتا ماشین لباسشویی سربه‌سرِ یک کمدین می‌گذارند و 3برادرِ رنگین‌پوش، ترانه‌ای دلنشین می‌خوانند؛ برنامه‌ای که رنگین‌کمانی از استعدادها را در خود دارد و پایان‌بخشِ شگفتی‌های مستعد این سرزمین در مرحله مقدماتی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5jao