پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/10 04:33
سریال جزیره | کپی کاری سریال جزیره
کد خبر: 17078

کپی کاری سریال جزیره از زخم کاری

جدیدا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که کپی کاری سریال جزیره از سریال زخم کاری را نمایش می دهد.

سریال جزیره یکی از جدید ترین سریال های نمایش خانگی است .سریال جزیره  به علت وجود بازیگرانی توانمند توانست محبوبیت بالایی کسب کند .بازیگران جوانی در سریال جزیره حضور دارند. امیر مقاره در سریال جزیره نقش آفرینی کرده است. در ادامه فیلمی از کپی کاری سریال جزیره از زخمکاری رامی بینید.

سریال جزیره

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدریف هم اکنون در جزیره کیش در حال فیلمبرداری است.

سیروس مقدم که تاکنون سریال محبوبی، چون پایتخت را برای تلویزیون ساخته، برای دومین بار به سراغ ساخت مجموعه‌های نمایش خانگی رفته و جزیره را ساخته است. او این مجموعه را با همکاری «علی طالب آبادی» به عنوان نویسنده و تهیه کنندگی «منوچهر محمدی» و «امیرحسین حیدری» تولید کرده است.

افزون بر این افراد، بازیگران و چهره‌های سرشناسی، چون امیر مقاره، خواننده گروه ماکان بند و بازیگرانی، چون محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور و شادی مختاری در سریال جزیره حضور دارند.

داستان سریال جزیره

سریال جزیره

در خلاصه‌ای که از داستان جزیره منتشره شده، آمده است: «صحرا خبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده، به دنبال برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانوادهٔ اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه‌ای می‌گیرد و وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شود که زندگی او و خانوادهٔ شاهنگ را دستخوش تغییرات اساسی می‌کند.»

همچنین فیلیمو درباره این سریال نوشته است: «جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم‌هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می‌کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آن‌ها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می‌زنند.»

علاوه بر بازیگران نام برده، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا و رضا رویگری هم در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل سریال جزیره

سریال جزیره

مدیر فیلمبرداری: محمد رضا سکوت، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه: پیام سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، صدابردار: امیر عاشق، مدیر برنامه‌ریزی: سید علی هاشمی، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، جلوه‌های ویژه کامپیوتر: فرید ناظر فصیحی، عکاس: امید صالحی، مدیران تدارکات: حسین فیض آبادی – نادر اژدری، مدیر تولید: مسعود دلیری، مجری طرح: امیر حسین حیدری.

بازیگران اصلی سریال جزیره

سریال جزیره

محمدرضا فروتن 

این بازیگر نقش شاهد شاهنگ و  همسر آذین،  پدر مهرآئین، برادر ارشد و ماهک را ایفا می‌کند.  

محمدرضا فروتن متولد ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد است.

فروتن با بازی در فیلم‌های «مرسدس »و «اعتراض» به شهرت رسید.  

همچنین سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد بخش بین‌الملل از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم به آهستگی را دریافت کرده است.

امیر مقاره 

سریال جزیره

این خواننده هم نقش ارشد شاهنگ و عاشق سابق صحرا، برادر ماهک و شاهد را بازی می‌کند.

امیر مقاره ۳ دی ۱۳۷۴ در تهران، به دنیا آمده و دارای مدرک دیپلم است. مقاره فعالیت خود را با سرودن شعر آغاز کرد، اما با آهنگسازی و با حضور در گروه ماکان بند بعنوان خواننده مشهور شد.

امیر مقاره در سال ۱۳۹۳ و در سن ۱۹ سالگی به صورت جدی شروع به خواندن و پخش ترک با دوستانش کرد.

هنگامه قاضیانی 

سریال جزیره

هنگامه قاضیانی متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در مشهد و فارغ‌التحصیل کارشناسی جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد اسلامی و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سان فرانسیسکو (آمریکا) است.

هنگامه قاضیانی در کنار بازیگری، ترجمه کتاب سرزمین مرد سرخپوست، قانون مرد سفیدپوست نوشته ویلکومب واشبرن را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

همچنین او به عنوان داور در جشنواره وارنا در بلغارستان شرکت کرده است.

میترا حجار 

میترا حجار ۱۴ بهمن ١٣۵۵ در مشهد به دنیا آمده و فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از کشور آمریکا است.  

حجار بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با حضور در نقشی کوتاه در فیلم «غریبانه» ساخته احمد امینی آغاز کرد. اولین تجربه حضور تلویزیونی او هم به بازی در مجموعه پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم مربوط است.  

این بازیگر در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد.  

حسام منظور

این بازیگر نقش سعید شاهنگ و  همسر نرگس، پسرعموی شاهد و ماهک و ارشد را برعهده دارد.

حسام منظور متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران است، اما مادرش اهل ارومیه است، به همین خاطر هم دوران کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده است.

منظور فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. او فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده در بیش از ۴۰ نمایش ایفای نقش کرده‌است.

او تجربه اجرا در مراکز مطرح تئاتر اروپا از جمله «پیکولو» ایتالیا و جشنواره «شکسپیر گدامفک» لهستان را هم در کارنامه اش دارد.

شادی مختاری 

سریال جزیره

این بازیگر هم نقش صحرا صراف و خبرنگار، عاشق سابق ارشد را ایفا می‌کند.

شادی مختاری ۱۹ فروردین سال ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی است.

او بازیگری را از کلاس‌های آزاد بازیگری شروع کرده و  به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند.

به گفته مختاری، او از کودکی نقاشی می‌کرد ه و عکاسی مستند را هم انجام داده است.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bymkv