پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/08 06:38
اخبار هنرمندان | حواشی هنرمندان | مریم معصومی
کد خبر: 17040

مریم معصومی برای سگش شناسنامه گرفت + فیلم

بازیگر معروف سینمای ایران برای سگ اش شناسنامه گرفت

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. مریم معصومی از چهره شناخته شده سینمای ایران است. مریم معصومی در رشته ورزش ، موتور سواری فعالیت می کند. مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است. مریم معصومی با سریال سه دونگ سه دونگ به شهرت رسید.

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد سال 1365 در شهر تهران است. مریم معصومی دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی استاد حمید سمندریان می‌باشد. این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است . مریم معصومی برادر بزرگ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

مریم معصومی

مریم معصومی برای سگش شناسنامه گرفت

مریم معصومی که علاقه بسیار زیادی به سگش دارد در تازه ترین اقدام خود برای او شناسنامه گرفته و اسمش را آقای سیمبا معصومی گذاشته است.

مریم معصومی از شناسنامه سگش به نام سیمبا رونمایی کرد که آنچنان بی حاشیه هم نبوده و کاربران زیادی از مریم معصومی انتقاد کرده اند. یکی از دلایل انتقاد از رفتارهای مریم معصومی با سگش مخالفت او با ازدواج و تشکیل خانواده و از طرف دیگر نوع حمایتش از نگهداری سگش و رسیدگی از او به مانند بچه انسان است. افراط بازیگران در علاقه به حیوانات خانگی شان همیشه باعث وجود حاشیه هایی شده است.

مریم معصومی

 

تحصیلات مریم معصومی

وی دارای لیسـانس علوم سیاسی می‌باشد وهمچنین فارغ التحصیل دوره‌هـای عکاسی و بازیگری استاد سمندریان است. او هم چنین سفیر سندرم داون نیز می‌باشد.دربرخی از سایتها شایعه شده بود کـه وی دختر مرجانه گلچین می باشد کـه این خبر واقعیّت نداشت و او هیچ نسـبت با خانـم گلچین ندارد.

مریم معصومی

مریم معصومی درباره نحوه ورود به بازیگری می گوید

سال 1388 فارغ التحصیل شدم و نشستم هشت ماه شدید برای فوق‌لیسانس علوم‌سیاسی خواندم.مطمئن بودم که سراسری قبول میشوم و بهمین خاطر اصلا در دانشگاهِ آزاد شرکت نکردم و همین حالا پشیمان هستم! سراسری شبانه شهرستان قبول شدم. یک ترم ثبت نام کردم ولی بعد بازیگری را ترجیح دادم به اینکه 2 روز بروم شهرستان و برگردم.

انصراف دادم وفوق لیسانس روی هوا ماند نخستین بار در سال 1388 بدون هیچ دوره و کلاسی در تله فیلم ــ کادوی در به در ــ یوسف تیموری 4 و 5 سکانس بازی کردم.از زمانی کـه نخستین کارم پخش شد دیگر خانواده‌ ام مشکلی با کارم نداشتند.بعد ازآن در کلاسهای استاد سمندریان ثبت‌ نام کردم.

مریم معصومی

در آن مدت کار نکردم وصبر کردم دورههایم تمام شود تا پخته جلوی دوربین بروم. بعد ازآن دوره‌ هـای عکاسی‌ ام را شروع کردم. وی در سال 1390 با بازی درسریال « سه‌دنگ‌ سه‌دنگ » بـه کارگردانی شاهد احمدلو توانست بـه خوبی شـناخته شود. آخرین کار وی در تلویزیون نیز حضور درسـریال مرز خوشبختی درنقش بهار بـه کارگردانی حسین سهیلی زاده اسـت کـه ایام نوروز 1396 از شبکۀ 2 پخش شده اسـت.

مریم معصومی متاهل است؟

با وجود اینکه مریم معصومی تابحال بصورت رسمی خبر ازدواج خود را منتشر نکرده است، اما او در روز ولنتاین با انتشار عکس حلقه ازدواجش از یک رابطه 2 ساله از سال 1394 با عشقش خبر داد.

مشخص نیست وی ازدواج کرده یا فعلا نامزد است.

شوهر ایده آل مریم معصومی

در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیرسایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است.

مریم معصومی

علاقه مندی های مریم معصومی

مریم معصومی به ورزش علاقه زیادی دارد و از جمله ورزش های اصلی که کار می کند شنا و بدن سازی است. او همچنین به عکاسی نیز علاقه دارد.

مریم معصومی خیلی فیلم می‌بیند و اهل سینما و تئاتر رفتن هست.

غذای مورد علاقه وی ماکارونی و رنگ مورد علاقه اش آبی می باشد. 

طبق گفته خودش از بچگی عاشق عروس ، لباس عروس و مراسم عروسی می باشد.

وی علاقه ای به آشپزی و کارهای خانه ندارد.

مریم معصومی

فیلم‌های مریم معصومی

سینما

ترانه (مهدی صاحبی،۱۳۹۶)
خالتور (آرش معیریان،۱۳۹۶)
عروسک‌خانه
پیله و بی خوابی اسبها
دوستان یک رنگ
پس‌کوچه‌های شمرون (۱۳۹۱)

تلویزیون

۱۳۸۹ فاصله‌ها  حسین سهیلی‌زاده
۱۳۹۰ خاموشی  رویا
۱۳۹۰ قصه  سیمین
۱۳۹۰ سه دونگ، سه دونگ  شاهد احمدلو
۱۳۹۲ پیدا و پنهان  آرش معیریان
۱۳۹۳ سی و نه هفته  مرتضی احمدی هرندی
۱۳۹۳ همه چیز آنجاست  شهرام شاه‌حسینی
۱۳۹۳ ماجراهای پریشان  حسین قناعت
۱۳۹۵ نفس شیرین  سیامک خواجه وند
۱۳۹۵ مرز خوشبختی  حسین سهیلی‌زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p58kr