چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/21 01:55
منوچهر هادی
کد خبر: 16951

جذاب ترین تبریک منوچهر هادی به مناسبت روز جهانی دختر | زندگی شخصی منوچهر هادی

جذاب ترین تبریک منوچهر هادی به مناسبت روز جهانی دختر در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش رصد ورزشیمنوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس معروف ایرانی است که فیلم های پرفروشی را کارگردانی کرده است. همسر منوچهر هادی یکتا ناصر بازیگر ایرانی است. منوچهر هادی فیلم سینمایی آینه بغل با بازی محمد رضا گلزار و جواد عزتی را ساخت. منوچهر هادی یکی از کارگردانان موفق کشورمان می باشد.

 در ادامه بیوگرافی منوچهر هادی و عکس های خانوادگی اش را مرور خواهیم کرد.

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی در ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. وی تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داد و سپس وارد کار هنر شد. هادی در ابتدا به عنوان تدارکات چی پروژه های سینمایی فعالیت می کرد، سپس با انجام کارهای متنوع و دستیاری کارگردانی در این عرصه، تجربه کسب کرد و هم اکنون یکی از کارگردانان موفق کشورمان می باشد.

جالب است بدانید که منوچهر هادی فرزند شهید می باشد. پدر وی در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۳ به شهادت رسید. بنابراین او در خانواده ای مذهبی پرورش یافته است. وی دارای چهار برادر و ۵ خواهر بوده و فرزند هفتم خانواده می باشد.

منوچهر هادی

تحصیلات منوچهر هادی

منوچهر هادی تحصلات دانشگاهی و مرتبط با فعالیتش را ندارد و توانسته است تا مقطع دیپلم تحصیل کند.

شروع فعالیت‌ها منوچهر هادی

او کار هنری را ابتدا از پشت صحنه شروع کرد . در ابتدا به عنوان تدارکات چی مشغوب به کار شد و سپس شروع به نوشتن تیتراژ فیلم ها کرد.

او بعدها با تلاش و پشتکاری که داشت توانست تبدیل به یکی از بهترین کارگردانان ایرانی شود . او می گوید که در ابتدا خوشنویس تیتراژ برنامه ها بود و با گذشت زمان توانست تدارکات چی پروژه های سینمایی شود .

او سال 1382 به عنوان دستیار کیانوش عیاری در فیلم هزار چشم فعالیت کند و در سال 1384 هم دستیار اصغر فرهادی در فیلم چهارشنبه سوری بود.

اولین ساخته  منوچهر هادی فیلم سینمایی تلاطم نام دارد که در سال ۱۳۸۵ تولید شده است. او در همین سال کار نویسندگی و کارگردانی تله فیلم های آخرین روز ماه، تصادف، فرصت های فردا و کوچه محبوب را نیز بر عهده داشته است.

وی در سینما فیلم های موفقی مانند قرنطینه، آینه بغل، زندگی جای دیگریست، یکی می خواد باهات حرف بزنه و کارگر ساده نیازمندیم را کارگردانی کرده است. منوچهر هادی در سریال سازی نیز توانا ظاهر شده و توانسته مخاطبان زیادی را با خود همراه نماید. سریال عاشقانه در نمایش خانگی و نیز مجموعه تلویزیونی دلدادگان از جمله سریال های پر بیننده بودند که حواشی زیادی نیز پیرامون خود داشتند.

منوچهر هادی

کلاس‌های فیلم نامه نویسی منوچهر هادی

این کارگردان در سن 21 سالی در سال 72 در کلاس های فیلمنامه نویسی شرکت کرد و در این کلاس ها که زیر نظر بهروز افخمی و فریدون جیرانی بود توانست دانش سینما را به صورت کامل بیاموزد.

منوچهر هادی

آغاز کارگردانی منوچهر هادی

منوچهر هادی در سال 85 نخستین تجربه کارگردانی را در کارنامه اش دارد و یک تله فیلم را کارگردانی کرد. اما نقطه اوج کار او پس از کارگردانی چند تله فیلم، فیلم بلند او به نام قرنطینه بود.

تجربه بازیگری منوچهر هادی

این کارگردان بازیگری هم کرده است. منوچهر هادی در سال 1382 در فیلم ملاقات با طوطی و همچنین در سال 1386 در سریال آرماندو به عنوان بازیگر حضور پیدا کرد.

ازدواج منوچهر هادی و همسرش

منوچهر هادی همسر یکتا ناصر است که در ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۴ با انتشار تصاویری از مراسم عقدشان، ازدواج خود را رسانه ای کردند. مهریه یکتا ناصر فقط 5 سکه طلا است. آنها هم اکنون صاحب یک دختر به نام سوفیا می باشند که در آذرماه ۱۳۹۵ به دنیا آمد.

این دو در فیلم های زیادی تحربه همکاری داشته اند که می توان به فیلم من سالوادور نیستم اشاره کرد. حاصل ازدواج این دو، دختری به نام سوفیا است.

منوچهر هادی

فیلم شناسی منوچهر هادی

فیلم‌های سینمایی :

من سالواردو نیستم در سال ۱۳۹۴

قرنطینه در سال ۱۳۸۶

یکی می‌خواد باهات حرف بزنه در سال ۱۳۹۰

دنیای پر امید در سال ۱۳۹۱

زندگی جای دیگری است در سال ۱۳۹۲

منوچهر هادی

فیلم‌های تلویزیونی منوچهر هادی :

فیلم آمین در سال ۱۳۹۲

فیلم خوب، بد، زشت در سال ۱۳۹۳

فیلم خداحافظ بچه در سال ۱۳۹۱

تله فیلم‌ها :

تله فیلم تیاتر مردگان بی کفن و دفن در سال ۱۳۹۴

تله فیلم ته خط در سال ۱۳۹۳

تله فیلم پاپوش در سال ۱۳۹۰

تله فیلم آخرین روز ماه در سال ۱۳۸۹

تله فیلم کوچه محجوب در سال ۱۳۸۵

تله فیلم فرصت‌های فردا در سال ۱۳۸۵

تله فیلم تصادف در سال ۱۳۸۵

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488j7a