پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/20 23:36
بهرام افشاری
کد خبر: 16950

خنده های بانمک بهرام افشاری و امیر جعفری در کنار هم | عکسهای بهرام افشاری

بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش در پایتخت این عکس را با امیر جعفری در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش رصد ورزشیبهرام افشاری بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد ۶ خرداد ۱۳۶۶ در همدان است. بهرام افشاری در رشته بازیگری تحصیل کرده، در شهر همدان وارد تئاتر شده و بعد از مهاجرت به تهران با شرکت در کلاس های حمید سمندریان حرفه بازیگری را دنبال می کند.  از میان سریال‌هایی که بهرام افشاری در آنها نقش آفرینی کرده می‌توان به مجموعه سریال‌های پایتخت، شرایط خاص و آسمان من اشاره کرد. اولین حضور بهرام افشاری در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ‌تری پیدا کرد. بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش در پایتخت این عکس را با امیر جعفری در اینستاگرامش منتشر کرد.

بهرام افشاری

بیوگرافی بهرام افشاری

تاریخ تولد: ۲۷ مهٔ ۱۹۸۷ (سن ۳۴ سال)، همدان

قد: ۱٫۹۸ متر

زمینه فعالیت: سینما ، تئاتر ، تلویزیون

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۸ تا اکنون

پیشه: هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس تئاتر

بهرام افشاری

بهرام افشاری چگونه مشهور شد؟

او فعالیت های جدی خود در تئاتر را شروع می کند. پس از کسب جوایزی از جمله: بهترین بازیگر مرد در جشنواره بین المللی تئاتر فجر، وارد دنیای سینما می شود و برای اولین بار در فیلم من عصبانی نیستم بازی می کند. فیلم من عصبانی نیستم اکران نمی شود و بهرام افشاری با بازی در فیلم لانتوری دیده می شود و در آخر با بازی در سریال پایتخت به اوج شهرت خود می رسد.

او می گوید: از دوران کودکی به فیلم و سینما علاقه مند شدم، از 16 سالگی روی صحنه تئاتر در شهرستان مان بودم. در سن 22 سالگی به تهران آمدم و شاگرد استاد حمید سمندریان بودم. آقای افشاری با همکاری رضا درمیشیان فعالیت های حرفه ای خود را آغاز کرده است.

بهرام افشاری: اگر بخواهید دیده شوید باید در تهران زندگی کنید، من اگر در شهرستان 40 درصد هم شانس داشتم تا دیده شوم به تهران نمی آمدم. با پول آن جایزه ای که در جشنواره فجر گرفتم یک موتور خریدم و برای تامین خرج کلاس های بازیگری ام با موتور در تهران کار می کردم.

بهرام افشاری

قد بلند معضل بهرام افشاری

قد بهرام افشاری ۱ متر و ۹۸ سانتی متر اسـت. او بـه دلیل داشتن بلند قد خود در ابتدای ورود بـه عرصه بازیگری دچار عدم اعتماد بـه نفس بودو بهمین خاطر حالتی از بازدارندگی از سوی خود برایش ایجاد شده بود.

از طرفی اطرافیان و اهل سینما و تئاتر همیشه این مشکل بلندی قد وی را مانعی برای پیشرفت وی می دیدند و روی این موضوع تاکید داشتند. اما جالب اسـت بدانید کـه عده ای از کارگردان‌ها از جمله منوچهر هادی کـه در ابتدا نظر مثبتی بر فعالیت بهرام افشاری در سینما نداشتند، بعد‌ها از وی در آثار خود در سینما استفاده کردند.

بهرام افشاری

ازدواج و همسر بهرام افشاری

او هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بهرام افشاری

اولین حضور بهرام افشاری در سینما و تلویزیون

نخستین حضور بهرام افشاری در سینما، بـه بازی در فیلم “خشمگین نیستم” ساخته رضا درمیشیان درسال ۹۲ بر میگردد. او هم چنین با بازی در نقش “شیرافکن” در سریال پایتخت ۲ کـه بـه کارگردانی سیروس مقدم در همان سال ساخته شد، نخستین حضور در تلویزیون را تجربه کرد.

بهرام افشاری

بهرام افشاری و کارگردانی تئاتر 

بهرام افشاری در تازه‌ترین فعالیت خود در حوزه تئاتر، نمایش جوجه تیغی را کارگردانی کرده اسـت. او دراین نمایش داستان زندگی خودرا نوشت و روی صحنه برد. این نمایش با استقبال قابل توجه مخاطبان روبه‌رو شد.

بهرام افشاری

بهرام افشاری درباره بازی در نقش بهتاش می‌گوید:

«چالش‌های بهتاش همان چالش‌های جوان امروزی اسـت، خواسته‌هایی دارد و برای آن‌ها تلاش میکند، اما شاید کمی بدشانس هم اسـت. از طرفی کمی سست اسـت. او آسان طلبی‌هایی دارد و چیزی برایش اصل نیست. هم چنین در عین حال کـه پر از جاه طلبی اسـت، عملی راکه باید برای خواسته‌هایش داشته باشد انجام نمی دهد.

وی ادامه میدهد: مـن پیش از این نقش شیرافکن رابا گریم، تن صدا و جنسی متفاوت در سریال «پایتخت» بازی کردم کـه خاطره خوبی ازآن ماند و با این کـه چند سال اسـت ازآن می‌گذرد، اما هنوز مردم آن رابه خاطر دارند. این اتفاق وظیفه مرا سنگین‌تر میکند کـه باید نقش بهتاش رابه‌گونه‌ای بازی کنم کـه در کمال احترام بـه نقش شیرافکن بتوانم جنسی متفاوت‌تر ازآن نقش را برای مخاطبان «پایتخت» ارایه دهم.

کار مـن سخت اسـت، چون مخاطب پیش از این هم از مـن دراین سریال نقشی را دیده اسـت و مـن باید بعنوان بازیگر این فصل کیفیت کارم را بالا ببرم، چون اگر مردم بار پیش از مـن راضی بوده اند، دلیل نمیشود کـه بازهم خوششان بیاید. البته خود مـن ابتدا درباره نقش و جغرافیای نقش تحقیق کرده و با کسانی کـه شباهت‌هایی با نقش مـن دارند صحبت می کنم تا بتدریج بتوانم مشخصات بیرونی این نقش را پیدا کنم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qz6g