پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/15 05:36
هدیه تهرانی
کد خبر: 16883

رابطه جنجالی هدیه تهرانی با مرد جوان غوغا به پا کرد | عکسهای هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در سال 1386 وقتی 35 ساله بود با آقای هومن بهمنش مدیر فیلمبردار 27 ساله ازدواج کرد اما به یکسال نرسید که این زندگی به طلاق ختم شد.

به گزارش رصد ورزشیهدیه تهرانی در ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. هدیه تهرانی در شهریور ۱۳۹۲ به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد. هدیه تهرانی اولین بار برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد، اما بعدها لادن مستوفی جای او را گرفت. هدیه تهرانی تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد و بصورت اتفاقی در 24 سالگی وارد بازیگر شد.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در سال 1386 وقتی 35 ساله بود با آقای هومن بهمنش مدیر فیلمبردار 27 ساله ازدواج کرد اما به یکسال نرسید که این زندگی به طلاق ختم شد. این ازدواج سرو صدای زیادی به پا کرد و کسی گمان نمی‌کرد که هدیه تهرانی در اوج شهرت با هومن بهمنش که 7 سال از خودش کوچکتر بود ازدواج کند.

هدیه تهرانی

بیوگرافی هدیه تهرانی

تاریخ تولد: ۲۵ ژوئن ۱۹۷۲ (سن ۴۹ سال)، تهران

قد: ۱٫۷۱ متر

همسر(ها): هومن بهمنش (ا. ۱۳۸۶–ج. ۱۳۸۶)

زمینه فعالیت: سینما و تئاتر

خواهر و برادر: هیلدا تهرانی

29fe47fc-f3fd-41ec-8d7d-eba41a80d1bd

زندگی‌نامه هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. اولین بار وی برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد، اما بعدها لادن مستوفی جای او را گرفت. کیانوش عیاری هم او را برای بازی در بودن یا نبودن انتخاب کرد که بعدها عسل بدیعی به جای او برگزیده شد. اما سرانجام مسعود کیمیایی او را برای فیلم سلطان انتخاب کرد و هدیه تهرانی وارد سینمای حرفه‌ای شد. بازی‌های راحت و روان او در فیلم‌های غریبانه و به خصوص شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت. یکی از بهترین نقش آفرینی‌اش که منجر به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد و تحسین نویسندگان و منتقدان را در پی داشت، بازی بیاد ماندنی او در چهارشنبه سوری بود. مجله همشهری جوان، بعد از مهناز افشار وی را به عنوان دومین بازیگر زن پول‌ساز دهه هشتاد خورشیدی انتخاب کرد.

هدیه تهرانی

خانواده گرگانی هدیه تهرانی

پدرش رضا جوادیه تهرانی (مکانیک) و مادرش خانم میرزایی هر دو بزرگ شده و ساکن گرگان هستند و تنها یک خواهر بزرگ از خود بنام هیلدا دارد.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی دومین بازیگر پولساز

در دهه هشتاد مجله همشهری با بررسی فروش فیلم ها ، هدیه تهرانی را بعد از مهناز افشار بعنوان دومین بازیگر زن پولساز سینما معرفی کرد.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در ورزش

انتصاب در کمیته تای‌چی‌چوان

هدیه تهرانی در شهریور ۱۳۹۲ به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد. این انتصاب با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد ولی از سوی مسئولین فدراسیون ووشو اعلام شد که وی سابقه مربی‌گری این رشته ورزشی را دارد.

هدیه تهرانی

نمایشگاه عکس هدیه تهرانی

در آذر سال ۱۳۸۸ هدیه تهرانی ۱۹۸ عکس خود را در طبقات مختلف خانه هنرمندان و در نمایشگاه عکس «آبان‌گان» به نمایش گذاشت. این عکس‌ها از ۵۰۰ هزار تا ۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود. او در جلسه‌ای که با نمایندگان رسانه‌ها در مورد این نمایشگاه داشت با انتقاد سخت خبرنگاران مواجه شد.در حالی که هدیه تهرانی اعلام کرد که برای برگزاری این نمایشگاه ۲۲۰ میلیون تومان از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری وام دریافت کرده، سخنگوی این سازمان مبلغ این وام را ۸۰ میلیون و حمید بقایی رئیس سازمان ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کرد. همچنین در سال ۱۳۹۰ و در پی شکایت طراح نمایشگاه از هدیه تهرانی، وی در خصوص پرونده چک برگشتی در دادگاه حاضر شد.

هدیه تهرانی

تصادف و مرگ هدیه تهرانی

در سال 74 او در یک سانحه رانندگی به شدت آسیب می بینید و چند دقیقه ای هم می میرد ، این را بعدا که به هوش می آید کادر پزشکی به او می گویند.

تصادف آنقدر سنگین بود که او ماه ها بستری بود تا اینکه دوباره سلامتی اش را بدست آورد.

 

هدیه تهرانیماجرای دستگیری هدیه تهرانی

او که یکی از حامیان محیط زیست و حیوانات می باشد در 13 فروردین 1395 بدلیل تجمع برای حمایت از حقوق حیوانات برای ساعاتی بازداشت و در نهایت آزاد شد.

ایشان در مراسم روشن کردن شمع برای همدردی با جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی که توسط پدافند سپاه ساقط شد نیز حضور داشت.

وی در اغلب فعالیت های اجتماعی از جمله کمک به سیل زدگان ، زلزله زدگان ، جمع آوری زباله از طبیعت و … حضور فعال و قابل تحسینی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kemx8