یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/13 15:32
ترلان پروانه
کد خبر: 16863

تیپ عجیب ترلان پروانه | عکس‌های ترلان پروانه

ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون عکسی عجیب با تیپ متفاوت از خود در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رصد ورزشیترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون می‌باشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. ترلان پروانه در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به‌عنوان بهترین بازیگر دختر شد. ترلان پروانه مجرد است و ازدواج نکرده است.

ترلان پروانه

بیوگرافی و عکسهای ترلان پروانه

نام:ترلان

نام خانوادگی:پروانه

تاریخ تولد:1377/4/18

محل تولد:شیراز

حرفه:بازیگر سینما و تلویزیون

تحصیلات:رشته گرافیک

ترلان پروانه

زندگینامه ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

گیاه خواری ترلان پروانه

در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد

ترلان پروانه و آشپزی

آشپزی را دوست دارم و اگر زمان داشته باشم، آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.

ورزش مورد علاقه خانم ترلان پروانه

ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

ترلان پروانه

ازدواج ترلان پروانه با سعید عزت اللهی

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.

سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد. 

صحبت عجیب سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی در واکنش به ارتباط خود با ترلان پروانه گفت:من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در ارتباط بودیم اما ایده آل من نبود.هیچ وقت برایم مهم نبود و نیست.

عزت اللهی در پاسخ به سوالی که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است پاسخ داد:من دست روی هر کسی نمی گذارم. اما دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم.افرادی که این کار می کنند اسم خودشان را می گذارند بچه زرنگ.  

ترلان پروانه

شایعه ازدواج ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده

با پخش ویدیویی در فضای مجازی از ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده حاکی از ارتباط نزدیک این دو نفر دارد. حال این سوال مطرح می شود که ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ازدواج کرده است؟

در هفته های اخیر، عکسی از فرشاد احمدزاده منتشر شده بود که درکنار هم تیمی هایش است و البته حلقه ای هم به دستش!در واکنش به این فضا، ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ، کامنت های اینستاگرامش را نیز بسته اند. 

ترلان پروانه

واکنش فرشاد احمدزاده به این شایعات

فرشاد احمدزاده در واکنش به شایعات پیرامون ازدواجش با ترلان پروانه در تلگرام نوشت:قضاوت کار خداست، من با هیچ کس فامیل نمیشم.

 آشنایی بیشتر با ترلان پروانه

می توانید دقیقا بفرمایید در چند کار تلویزیونی و سینمایی بازی کرده اید؟

دقیقا شاید نتوانم بگویم ولی در دوران کودکی و اوایل، بیشتر کار قبول می کردم اما در دو، سه سال اخیر با حساسیت بیشتری کار می پذیرم. در حدود 50 کار سریالی، 17 کار سینمایی و 3 تئاتر کار کرده ام.

از نظر کار با حساسیت بیشتری کارهایم را انتخاب می کنم، مسلما تجربه ام بیشتر شده و غیر از بازیگری فعالیت های هنری دیگه داشته ام که بی ارتباط با بازیگری نبوده و به نوعی تکمیل کننده بازیگری هستند. نکته مهم دیگر اینکه با کارگردانان مطرح و تیم حرفه ای کارکردم که اینها همه در رشد هنری من تاثیر به سزایی داشته اند.

ترلان پروانه

واکنش ترلان پروانه به نرخ دیه

ادعایی که مدتی بعد توسط مسئولان تکذیب شد : او با انتشار یک استوری درباره نرخ جنین در کشور نوشت : شنیده بودم اما باور نکردم! نرخ دیه جَنین: اگر پسر باشد: ۴۸۰ میلیون اگر دختر باشد: ۲۴۰ میلیون و تاسف بار تر اینکه اگر جنسیت مشخص نشود ۳۶۰ میلیون! تو حساب کتابشون یعنی اگر پسر باشی دوبرابر دختر می ارزی؛ و اگر جنسیتت رو نفهمن هم باز بیشتر از یک دختر می ارزی! ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد. او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oa7xv