چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/10 14:34
کد خبر: 16544

بیوگرافی مهدی طارمی + تصاویر

مهدی طارمی متولد 1371 است. مهدی طارمی در شهر بوشهر متولد شد. مهدی طارمی عکسی از خود و پدر و مادرش منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

به گزارش شمانیوز، مهدی طارمی متولد 1371 است. مهدی طارمی در شهر بوشهر متولد شد. مهدی طارمی عکسی از خود و پدر و مادرش منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

 

jrgm7GNyZPoP

مهدی طارمی یک برادر و یک خواهر دارد. طارمی از ۶ سالگی به مدرسه فوتبال رفت و از ۱۰ سالگی با تیم جوانان برق فوتبال حرفه‌ای را آغاز کرد. طارمی سابقه بازی در تیم‌های برق بوشهر، حیات بوشهر، ایران جوان و شاهین بوشهر را در کارنامه خود دارد. مهدی طارمی دیپلم دارد.

jpg

مهدی طارمی و پرسپولیس

طارمی در سال ۹۳ که پرسپولیس تحت سرمربیگری علی دایی بود به این تیم پیوست و قرار داد ۲ ساله خود را سفید امضا کرد، نخستین درخشش مهدی طارمی در پرسپولیس در دربی هفتاد و نهم بود که در آن پرسپولیس با نتیجه ۲–۱ به پیروزی رسید. طارمی در آن بازی دیدنی گلی نزد، اما به‌عنوان یک بازیکن تعویضی نقش مؤثری در گل اول داشت و با پاس حساب‌شده او محمد نوری گل اول و مساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

محبوبیت طارمی میان پرسپولیسی‌ها از زمان چیپ منجر به گل او از روی نقطه پنالتی در بازی مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ است. وی در دربی هشتاد و سوم در لیگ برتر پانزدهم ۲ گل از ۴ گل پرسپولس را به ثمر رساند. مهدی طارمی در سال ۱۳۹۵ در حالی که با پرسپولیس تهران به توافق رسیده بود به ترکیه رفت و با تیم ریزه اسپور ترکیه قرارداد بست. یک ماه نشده پشیمان شد و به پرسپولیس بازگشت. طارمی در لیگ برتر پانزدهم و شانزدهم عنوان آقای گل لیگ را از آن خود کرد. او همچنین جایزه برترین بازیکن فصل ۹۵–۹۶ را گرفت و آن را به حرم امام رضا تقدیم کرد. مهدی طارمی در لیگ شانزدهم برترین مهاجم فصل نیز شد.

bi-pooli-4

افتخارات مهدی طارمی:

فردی

پرسپولیس تهران

بهترین مهاجم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۴–۱۳۹۳

آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴

پدیده جوان لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴ از نگاه کانون مربیان فوتبال ایران

بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴

بهترین مهاجم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴

آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵

بهترین مهاجم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵

بازیکن سال فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵

820_Piroozi-1398-12-21_1583874886

باشگاهی

پرسپولیس تهران

نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵

قهرمان سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wodpx