پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/10 01:36
کد خبر: 16104

حمایت الناز شاکردوست از همجنس گرایان ! +عکس

داستان زن ستیزى و دگرباشان جنسى روایت جدیدى در جامعه ما نیست، انقدر ریشه پیدا کرده که امروز تبدیل به یک معضل بزرگ شده و نفس مان را گرفته، ما را به جایى رسانده که جانى را که نداده ایم حق گرفتنش را طلب میکنیم.

 به گزارش رصداقتصادی :  الناز شاکردوست ، بازیگر سینما در تازه ترین پست ایسنتاگرامی خود به بهانه ماجرای قتل بابک خرمدین و جوانی که گفته می شود به دلیل رویکرد همجنس بازی توسط خانواده‌اش به قتل رسیده است مطلبی منتشر کرده و از لزوم احترام به حق انتخاب افراد دم زده است!

 

شاکردوست نوشته است:

«همیشه از بچگى هر داستانى که مى خوندم با به نام خداى مهربان شروع میشد اما این داستان خداى مهربان نداره. شاید درگیر تمام قتل عام هایى بوده که این روزها از رسانه ها در سراسر دنیا میبینیم، داستان زن ستیزى و  دگرباشان جنسى  روایت جدیدى در جامعه ما نیست، انقدر ریشه پیدا کرده که امروز تبدیل به یک معضل بزرگ شده و نفس مان را گرفته، ما را به جایى رسانده که جانى را که نداده ایم حق گرفتنش را طلب میکنیم، در گوشه گوشه ى این خاک زنان و مردانى به دست خانواده و عزیزانشان سر بریده مى شوند، فقط و فقط براى کوچک ترین حق انسانیت. حق انتخاب، حق داشتن سلیقه ، حق تصمیم گرفتن براى زندگى خود. کشته شدن توسط هم بازى هاى بچگى، پدر، مادر و عزیزان هزار بار مردن است. امروز باید تمام قد بایستیم تا این ابر سیاه را از سرمان برداریم، امروز دیگر سکوت نمى کنیم. براى علیرضاهاى قربانى شده این سرزمین»

 

 

 


الناز شاکردوست پست اینستاگرامش را حذف کرد
پس از انتشار پست خلاف عفت و اخلاق عمومی الناز شاکردوست، دادستانی تهران به وی تذکر داده و خانم شاکردوست پس از دریافت تذکر، پست مربوط را حذف کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399gyw