پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/08 11:02
کد خبر: 16082

همسر میلیاردر نفیسه روشن کیست؟

نفیسه روشن با فردی به نام بهنام ازدواج کرده است. که خلبان است.

به گزارش شمانیوز: نفیسه روشن با فردی به نام بهنام ازدواج کرده است. که خلبان است. یکی از ملاک های ازدواج نفیسه روشن، صبوری و گذشت هر دو طرف است و به همین دلیل آقای بهنام را برای ازدواج انتخاب کرد.

 

 

شغل همسر نفیسه روشن

 

آقای بهنام به شغل خلبانی مشغول هستند و مسئولیت جان چند صد نفر مسافر زیر دست ایشان می باشد. خانم نفیسه روشن درمورد شغل همسرش می گوید: زندگی با یک خلبان خیلی سخت است.

مثالش برنامه ریزی برای سفر است. یک هفته می شود که برنامه سفرمان را می ریزیم، چمدان هم می بندیم و در فاصله یک تماس تلفنی همه چیز بر هم می ریزد. مخصوصا در فصل های پر سفر که هیچ خبری از مرخصی نیست.

فصل هایی مانند تابستان یا عید نوروز. گاهی اوقات من، هم مرد خانه ام و هم زن خانه. یکسری مسئولیت ها بر دوش خود من است. اوایل ازدواج پول آب و برق خانه را نمی دادم و منتظر می نشستم که خودش بیاید بدهد اما بعد از یک مدت متوجه شدم که پرداخت نکردن قبض ها می تواند منجر به قطع شدن آب و برق شود. (خنده) خیلی سخت است.

یکی از پررنگ ترین سختی هایش نبودنش در لحظه هایی است که من انتظار دارم کنار من باشد. مثلا همین عید امسال نبود. من وقت زیادی را گذاشتم و با وسواس زیاد هفت سین انتخاب کردم و چیدم اما لحظه سال تحویل کنار من نبود.

چهارشنبه سوری نبود. خیلی از مراسم و زمان هایی که من دوست دارم کنارم باشد، نیست. از سوی دیگر اگر از بهنام بپرسند زندگی با یک بازیگر چطور است، جواب می دهد خیلی سخت! خیلی وقت ها او هست و من نیستم و ماجرای یکی بود، یکی نبود داستان زندگی من و بهنام است.

 

5f8bd426b4cd2

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5moe