چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/01 13:36
کد خبر: 15998

اولین مصاحبه خواهر و برادر بابک خرمدین + عکس

آزیتا و افشین خرمدین دو فرزند باقی مانده خانواده خرمدین از پشت پرده اختلاف والدینشان با بابک و آرزو گفتند.

تحقیقات در پرونده قتل بابک خرمدین و خواهر و دامادش به دست پدر و مادرش و تکه تکه کردن جسد این سه قربانی همچنان ادامه دارد و اولین حرفهای خواهر و برادر بابک خرمدین نشان می دهد که او و پدر و مادرش با یکدیگر رابطه خوبی نداشته اند.

تحقیقات در این پرونده جنجالی همچنان توسط تیم جنایی پایتخت ادامه دارد و در تازه ترین اتفاق ، فرزندان متهمان در دادسرای جنایی تهران و اداره آگاهی حضور یافتند و در خصوص قتلها از آنها تحقیق شده است. فرزندان متهمان گفته اند که میان پدر و مادرشان و بابک خرمدین در داخل خانه رابطه خوبی برقرار نبوده و آنها همیشه با هم درگیری داشته اند. در این میان دختر خانواده که هنوز از جنایت هولناکی که پدر و مادرش رقم زده اند شوکه بود در تحقیقات گفت: من اصلا از قتل ها اطلاعی نداشتم. اما تا جایی که می دانستم بابک رفتار خوبی با پدر و مادرم نداشت. همیشه آنها را اذیت و به آنها بی احترامی می کرد. بارها از مادرم شنیده بودم که بابک او را اذیت کرده و احترام سن بالای او نگه نمی داشت.

وی در ادامه گفت: پدر و مادرم کمی حالت های عصبی داشتند، بابک هم کمی داشت و البته این عصبی بودن آنها ارثی است اما به این حد نبود که بخواهند چنین جنایات هولناکی را رقم بزنند و من هنوز در شوک این ماجرا هستم. وی در خصوص اظهار نظر های مطرح شده در فضای مجازی نیز گفت: من نمی دانم افرادی که اظهار نظرهای بی مورد می کنند چرا به فکر آبروی افراد نیستند. خواهش می کنم با آبروی ما بازی نکنید . خواهر من به هیچ عنوان در خصوص اینکه پدرم او را آزار می داده صحبتی به من که خواهرش بودم نکرده بود و من واقعا اطلاعی در این خصوص ندارم. من بعید می دانم چنین موضوعی صحت داشته باشد. وی گفت: رابطه خانوادگی ما خوب بود و مشکلی نداشتیم. وی در خصوص ناپدید شدن ناگهانی خواهرش نیز گفت: پدرم 3 سال قبل به من گفت خواهرم به شیراز رفته و در آنجا ازدواج کرده است. بعد که بیشتر پیگیر شدم گفت به ترکیه رفته است. اما از خواهرم بی خبر بودم و چون خیلی نگرانش بودم چند ماه قبل گزارش مفقود شدنش را اعلام کردم. چون تصور می کردم در ترکیه بلایی سرش آمده است. اصلا فکر نمی کردم پدر و مادرم او را به قتل رسانده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27q7nv