جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/03 07:33
رپرتاژ/
کد خبر: 9988

محبوب ترین آهنگ های بهنام بانی

در روز یازدهم سال 1366 پسر بچه ای در شهر دامغان استان سمنان متولد شد که با ریتم ضربان قلب مادر خویش توانسته بود موسیقی را ملکه ذهن خود کند. این پس بچه دوستداشتنی که ما او را با نام بهنام بانی می‌شناسیم، در خانواده ای 4 نفره زندگی رو آغاز کرد که فرزند بزرگ دوم بشمار می رفت.

 در روز یازدهم سال 1366 پسر بچه ای در شهر دامغان استان سمنان متولد شد که با ریتم ضربان قلب مادر خویش توانسته بود موسیقی را ملکه ذهن خود کند. این پس بچه دوستداشتنی که ما او را با نام بهنام بانی می‌شناسیم، در خانواده ای 4 نفره زندگی رو آغاز کرد که فرزند بزرگ دوم بشمار می رفت.

او از همان ابتدا رؤیای خوانندگی را سر می پروراند. از هشت سالگی سعی داشت صدای خود را به گوش همگان برساند و در صف مدرسه با قرائت قرآن شروع کرده بود. این کار باعث شده بود که در همه حال رؤیای تبدیل شدن به خواننده ای بزرگ را داشته باشد.

پدر او نوازنده آکاردئون بود و همین سبب شده بود که موسیقی و ریتم های آن در روح و روان وی جریان داشته باشد. در سن 10 سالگی شروع به آموختن موسیقی بصورت تخصصی زیر نظر پدر هنرمندش کرد. او که به تازگی وارد دنیای موسیقی شده بود بعد از گذشت چندسال سعی داشت آن را پرورش بدهد.

بهنام بانی نوجوان هنرمند و علاقه مند به دنیای هنر و موسیقی فعالیت خوانندگی را تخصصی تر زیر نظر استاد محمد نوری ادامه داد. اما بعد از گذشت مدتی بهنام بانی جدید متوجه شد که موسیقی سنتی با روحیات و اخلاقیات وی تناسب ندارد و همین مورد سبب گرایش وی در زمینه پاپ شد.

بهنام بانی اعتقاد داشت که موسیقی پاپ با روحیه او سازگارتر بوده و می تواند به راحتی در این رشته فعالیت گسترده ای را انجام دهد. او در سال 1384 در دانشگاه شروع به تحصیل در رشته مهندسی عمران کرد و درکنار این تحصیل سعی داشت تا فعالیت های هنری خود را بصورت مجزا داشته باشد. اما متاسفانه به نتیجه نرسید.

اما تلاش های این هنرمند محبوب پایانی نداشت و همچنان علاقه خود را ادامه داد تا در سال 1385 در گروه روژان که مهدی یغمایی نیز در این گروه فعالیت داشت بصورت رسمی فعالیت خوانندگی را اغاز کرد. خواننده اصلی گروه روژان مهدی یغمایی بود که با جداشدن وی از این گروه بهنام بانی توانست نقش اصلی خوانندگی در این گروه موسیقی را آغاز کند و چندین کنسرت کوچک را نیز راه اندازی کند.

 

 

2

 

اما بعد از گذشت مدت کوتاهی بهنام بانی که از مخفی ماندن خسته شده بود قطعه علاقه خاص را به انتشار رساند که تنظیم این کار را حامد برادران انجام داده بود. استقبال شنونده های موسیقی باعث شد تا بهنام عزیز دو آهنگ دیگر یعنی "من یه دیوونم" و "عاشقم کرده" را منتشر کند تا جایگاه خود در دنیای موسیقی را تثبیت کند.

اکنون بهنام بانی در موقعیتی قرار گرفته بود که سعی داشت نه تنها جایگاه خود را حفظ کند بلکه شهرت خود را در عرصه موسیقی گسترش دهد. اکنون زمانی بود که بهنام بانی بتواند کنسرت را آغاز کرده و در این مسیر موفق نیز بوده است.

با گذشت روزها و اضافه تر شدن آثار زیبای این هنرمند طرفداران بسیاری برای او سر و دست می شکستند و اکنون محبوبیت را بدست اورده است. به گونه ای که بهنام بانی در اولین کنسرت خود در برج میلاد با فروش 4100 بلیط در کمتر از 15 توانست رکورد بسیار عجیبی را در دنیای موسیقی کشور به نام خود ثبت کند.

بهنام بانی معمولا در کنسرت های خود آهنگ های "بسمه" ، "عاشقم کرده" ، "چه بخوای چه نخوای" ، "چی بگم" ، "من یه دیوونم" ، "اخماتو وا کن" ، "همه دنیام" ، "علاقه خاص" و "قرص قمر" را اجرا میکند. معمولا در کنسرت ها خواننده ها سعی دارند تا محبوب ترین موزیک های خود را اجرا کنند و این موارد را می توان بهترین آثار بهنام بانی دانست.

معمولا کار تنظیم و اهنگسازی اهنگ های بهنام بانی را حامد برادران انجام می دهد و در این مسیر نیز موفقیت های چشمگیری داشته اند. اما لازم به ذکر است که این خواننده محبوب و دوستداشتنی در گذشته و در برخی کارهای خود با افراد همچون راشا تقی پور، آصف بایرام زاده، حسام فرحی، میلاد فرهودی و مجتبی تیموری همکاری داشته است.

بهنام بانی در گفت و گوهای اخیر خود بیان کرده که درمیان خواننده های جدید مسعود صادقلو، شهاب مظفری و سینا شعبانخانی را بسیار دوست داشته و کارهای این هنرمندان را دنبال می کند.

شهرت بسیار زیاد بهنام بانی سبب شده که در تمام فضای مجازی کلمه اهنگ بهنام بانی جدید دیده شود و معمولا می توان بهنام بانی جدید را در رسانه موزیکیشو بدست آورد. دانلود آهنگ جدید بهنام بانی قرص قمر 2 نیز به مانند یه انفجار در فضای مجازی استقبال مردم و شنونده های اهنگ شاد به آلبوم قرص قمر 2 بهنام بانی را نشان داد.

بهنام بانی خود در نوع رفتار و براساس گفت و گوهایش اهنگ و اثر "من یه دیوونم" را از تمامی اهنگ هایش بیشتر دوست داشته و علاقه خود به ان را بسیار نشان داده است.

بهنام بانی در تمام فعالیت های چندین ساله خود آلبومی را منتشر نکرده است اما با انتشار آهنگ جدید بهنام بانی قرص قمر 2 خبر از پخش آلبوم زیبای خود را داده است که قطعا مورد استقبال شنونده ها قرار خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pgd64