پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/19 17:00
کد خبر: 30693

برنامه‌های موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اعلام شد

امین عارف‌نیا معاون فرهنگی هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با اشاره به برنامه های موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: نمایشگاههای عرضه آثار امام و کتابهای پیرامون انقلاب اسلامی از ۲۳ لغایت ۳۰ آبان در اماکن منتسب به امام در شهرهای خمین، قم، نجف، اصفهان و تهران برگزار می شود.

برنامه های موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با شعار کتاب؛ چتر علم و آگاهی  و ارایه  ٩٥٦عنوان کتاب  از ۲۳ لغایت ۳۰ آبان برگزار می شود. 

امین عارف‌نیا معاون فرهنگی هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ضمن اعلام این خبر گفت: نمایشگاههای عرضه آثار امام و کتابهای پیرامون انقلاب اسلامی از ۲۳ لغایت ۳۰ آبان در اماکن منتسب به امام در شهرهای خمین، قم، نجف، اصفهان و تهران برگزار می شود.

وی افزود در این نمایشگاهها که با مشارکت موسسه چاپ و نشر عروج برپا می شود آثار با ۴۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با اشاره به جدیدترین انتشارات این موسسه گفت: ۱۹ عنوان کتاب جدید پیرامون اندیشه، آثار علمی و خاطرات یاران امام می باشد در سال ۱۴۰۱ در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

عارف‌نیا اضافه کرد مراسم های فرهنگی نیز در طول هفته کتاب در خانه پدری امام در خمین، بیت امام در قم، خانه امام در نجف اشرف، حسینیه جماران و نگارستان امام خمینی در اصفهان برپا خواهد شد.

امین عارف‌نیا معاون فرهنگی هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) گفت  برگزاری نشست های ویژه  رونمایی از آثار جدید و کتب منتشر شده پیرامون امام خمینی و انقلاب اسلامی، در حاشیه این نمایشگاهها از مهمترین و محوری ترین برنامه های هفته کتاب این موسسه است.

وی گفت: در این نشست های علمی، پژوهشی و فرهنگی نویسندگان همراه با حضور چهره های شاخص و صاحبنظران مطرح ضمن بررسی و معرفی کتاب های جدید، پیرامون امام و انقلاب اسلامی نیز سخن خواهند گفت .

به گفته وی این کتاب ها از نویسندگان شاخصی همچون مرتضی مقتدایی، محمد جواد حجتی کرمانی، عباس الظهیری و فاطمه طباطبایی منتشر شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xol9z