پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/21 03:17
تیم ملی والیبال ایران
کد خبر: 16691

پیروزی والیبالیست ها در گام نخست | قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا با اقتدار هنگ‌کنگ را شکست داد.

به گزارش رصد ورزشی: بلندقامتان تیم ملی ایران در اولین بازی از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا مقابل هنگ‌کنگ به پیروزی رسیدند.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ شهریورماه به میزبانی ژاپن درحال پیگیری است که تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در صدر گروه B قرار دارد و با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

در بازی روز اول رقابت های قهرمانی آسیا، بلندقامتان ایران به مصاف تیم ملی والیبال هنگ‌کنگ رفته و موفق شدند با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسدند.

ست اول: ایران ۲۵ - ۱۲ هنگ‌کنگ

تیم ملی والیبال ایران با هدایت بهروز عطایی در اولین ست این رقابت ها موفق شد به پیروزی قاطع ۲۵ بر ۱۲ دست پیدا کند. ملی پوشان در این ست عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته و توانستند اختلاف خود را با حریف زیاد کنند. 

ست دوم: ایران ۲۵ - ۱۸ هنگ‌کنگ

در ست دوم این بازی، تیم ملی والیبال ایران باز هم موفق شد به پیروزی برسد. بلندقامتان ایران در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ هنگ کنگ را شکست دادند. در اوایل بازی دو تیم پایاپای پیش رفته اما با گذشت زمان، تیم ملی والیبال ایران تیم برتر میدان بود و توانست این ست را به نام خود کند.

ست سوم: ایران ۲۵ - ۱۹ هنگ‌کنگ

در ابتدای ست سوم این رقابتها دو تیم پایاپای پیش رفته به طوری که تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال هنگ کنگ در امتیاز ۷ برابر شدند. در اواسط ست سوم تیم ملی والیبال ایران عملکرد بهتری داشت و توانست اختلاف خود را در این ست حفظ کند تا نتیجه ۱۴-۱۰ به سود ایران شود. در پایان این رقابت، بازیکنان ایران تیم برتر میدان بودند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ ست سوم و بازی را به نام خود کردند.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار،  اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد،  رضا عابدینی،  امیرحسین توخته،  مهدی جلوه،  محمدرضا حضرت‌پور، ابوالفضل قلی‌پور بازیکنان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا هستند که برای تیم ملی والیبال ایران بازی می کنند.

بلندقامتان ایران دوشنبه ۲۲ شهریور در بازی دوم خود از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران به مصاف تایلند خواهند رفت.

مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از امروز (یکشنبه) به میزبانی شهر چیبا در کشور ژاپن آغاز شد.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در این مرحله از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح به وقت تهران در سالن فوناباشی آرنا به مصاف هنگ‌کنگ رفت.

ملی‌پوشان والیبال ایران در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 18 و 25 بر 19 هنگ‌کنگ را شکست دادند تا به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند.

تیم ملی والیبال ایران فردا (دوشنبه) در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف تایلند می‌رود که این دیدار از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح به وقت تهران آغاز می‌شود.

تیم ملی والیبال در شرایطی اولین دیدار خود را با پیروزی به پایان رساند که از میزبانی ژاپنی ها بسیار ناراضی بود و روز گذشته فقط به ۶ بازیکن غذا رسید و سایرین ساندویچ خوردند.

تیم‌های والیبال پاکستان و تایلند دیگر تیم‌های همگروه ایران (گروه B) نیز همزمان با مسابقه ایران و هنگ‌کنگ به مصاف یکدیگر رفتند که تا لحظه انتشار این گزارش، تایلند دو بر یک پیش بود.

در دیگر دیدارهای روز نخست مرحله مقدماتی تیم‌های بحرین، چین‌تایپه، کره جنوبی و چین به ترتیب موفق به شکست سه بر صفر هند، قزاقستان، عربستان سعودی و کویت شدند.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از امروز (یکشنبه) با حضور 16 تیم در چهار گروه مقدماتی آغاز شده است، روز یکشنبه 28 شهریورماه به پایان می‌رسد.

مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با پیروزی تیم‌های بحرین، چین تایپه، کره جنوبی و چین آغاز شد.

به گزارش فوتبالی، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از صبح امروز با تقابل دو تیم هند و بحرین در شهر چیبا کشور ژاپن آغاز شد.

بحرینی‌ها در بازی افتتاحیه با نتیجه 3 بر صفر بر هند غلبه کردند. چین تایپه در 3 ست متوالی مقابل قزاقستان به پیروزی رسید و کره جنوبی با نتیجه مشابه، موفق به شکست عربستان شد. چین نیز در یک بازی آسان، 3 بر صفر کویت را از پیش‌رو برداشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5lbn