پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/12 01:01
کد خبر: 10192

مهاجم رئال‌مادرید در آستانه جدایی

لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید بعد از سپری کردن یک فصل ناامید کننده آماده انتقال به میلان در فصل تابستان است

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید بعد از سپری کردن یک فصل ناامید کننده آماده انتقال به میلان در فصل تابستان است.رئال مادرید از دست مصدومیت های متوالی و البته حواشی فراوان لوکا یوویچ به ستوه آمده و مشکلی با فروش این مهاجم 22 ساله به میلان ندارد. لوکا یوویچ در حال حاضر دچار آسیب دیدگی شده و بعید است که این بازیکن صربستانی بتواند دوباره در این فصل بازی کند.

شبکه اسپورت مدیاست میلان علاقمند به خرید این بازیکن است و مذاکراتی با مدیران رئال مادرد در این رابطه داشته، اما باشگاه اسپانیایی مبلغ 50 میلیون یورو را برای فروش لوکا یوویچ تعیین کرده که در حال حاضر پرداخت این رقم در توان باشگاه میلان نیست و به همین دلیل آنها خواهان انتقال قرضی مهاجم صرب با بند خرید در تابستان بعدی شده اند. بندی که البته احتمالا اجباری هم نخواهد بود و روسونری با بررسی عملکرد لوکا یوویچ در طول فصل می تواند در مورد آینده او تصمیم بگیرد.

لوکا یوویچ در تابستان گذشته و با رقم 60 میلیون یورو از فرانکفورت به رئال مادرید پیوست، اما به نظر می رسد جدایی او بعد از یک سال قطعی باشد. بدین ترتیب احتمال دارد رئال مادرید بعد از جدایی لوکا یوویچ در فصل تابستان برای خرید یک مهاجم جدید اقدام کند. در حال حاضر تنها مهاجم سرشناس رختکن این تیم کریم بنزما است و ممکن است در طول فصل با مصدومیت او، مشکلات زیادی گریبان گیر رئال شود.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wprr2