سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/07 10:24
کد خبر: 9497

واکنش جالب الیور کان به احتمال حضور سانچو در بایرن

​الیور کان، دروازه بان سابق باشگاه بایرن مونیخ و مدیر ورزشی این تیم تمجید ویژه‌ای از جیدون سانچو انگلیسی انجام داد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: روز گذشته و در حساس ترین بازی فصل بوندسلیگا دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تک گل جاشوا کیمیچ به سود باواریایی‌ها خاتمه یافت.

در حالیکه شایعات درباره احتمال از دست دادن بازی توسط جیدون سانچو وجود داشت اما او به مسابقه دیشب رسید اما لوسین فاوره تصمیم گرفت که روی این بازیکن ریسک نکند به همین خاطر ستاره انگلیسی کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما در نیمه دوم وارد زمین شد. با این حال او هم نتوانست از شکست زنبور ها جلوگیری کند تا امید آنها برای قهرمانی کم رنگ تر شود.

پیش از مسابقه بین دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ اما اسطوره باواریایی‌ها و مدیر ورزشی این تیم تمجید ویژه‌ای از جیدون سانچو انجام داد. الیور کان در این باره گفت: " درست نیست که در این شرایط درباره نقل و انتقالات صحبت کنیم اما سانچو هم مانند سایر بازیکنان دورتموند بازیکن بسیار خوبی است و می تواند باعث تقویت هر تیمی شود. ما درباره هر چیزی در زمان مناسب آن صحبت خواهیم کرد.

سانچو یک استعداد فوق العاده و دارای خصوصیات بزرگی است. این نشان می‌دهد که دورتموند از بازیکن بسیار خوبی بهره می برد."

الیورکان درباره برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران نیز گفت: " این موضوع باعث می‌شود که قلب شما به درد بیاید. عدم حضور تماشاگران بسیار غیرمعمول است اما با این حال این اتفاق رخ داده است. تیمی که بتواند به بهترین وجه این موضوع را قبول کند برایش خیلی بهتر خواهد بود."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ar74