پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/07 10:17
کد خبر: 9491

مظاهری به کمپین ضد کرونایی AFC پیوست

​دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال تراکتور تبریز به کمپین ضد کرونایی «فعال بمانید» کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پیوست.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال تراکتور تبریز به همراه عماد رضا ستاره سابق تیم ملی فوتبال عراق و باشگاه سپاهان اصفهان به پویش جدید «فعال بمانید» کنفدراسیون فوتبال آسیا پیوستند.

سایت AFC چند هفته‌ای است پویش جدید «فعال بمانید» را با حضور ستاره‌های فوتبال آسیا شروع کرده و از مردم می‌خواهد در دوران قرنطینه با ورزش، آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند.

شروع این پویش با حضور علیرضا بیرانوند بود و حالا مظاهری دیگر دروازه بان تیم ملی کشورمان هم هم به این پویش ملحق شده است.

AFC در این مورد نوشت: مظاهری که در نظرسنجی اخیر سایت AFC، از سوی هواداران فوتبال به عنوان بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد، گفت: حفظ ذهنیت مثبت، رعایت بهداشت شخصی، فاصله گذاری اجتماعی و فعال ماندن شاید قدرتمندترین واکنش و عامل بازدارنده ما در کنترل این اوقات چالش برانگیز باشد. فاصله گذاری اجتماعی راه مهمی برای حافظت از خود است، اما این بدان معنا نیست که باید احساس انزوا کنیم. اکنون بیش از هر زمان دیگر، باید راه‌هایی را برای تقویت پیوند‌های دوستی خود بیابیم و حفظ آمادگی جسمانی در کنار آن، می‌تواند موجب تسکین و آسایش ما شود. فوتبال همیشه یک نیروی وحدت بخش بوده است و در حالی که ممکن است اکنون نتوانیم در زمین مسابقه، شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم، ماموریت ما به عنوان بازیکن از طریق کمپین «فعال بمانید» این است که بستری برای همه ایجاد کنیم که در کنار هم لحظه‌های به یادماندنی به وجود بیاورند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vwnn2