پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/30 13:48
کد خبر: 9367

باشگاه پورتو مشتری جدید ستاره فوتبال ایران

​برطبق ادعای سایت ابولا، باشگاه پورتو به دنبال جذب مهدی طارمی بازیکن ملی پوش ریوه آ است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: مهدی طارمی پس از جدایی از پرسپولیس و حضور در الغرافه، در نهایت امسال به آرزوی فوتبالی اش رسید و توانست به فوتبال اروپا راه پیدا کند و برای تیم ریوه آ در لیگ برتر فوتبال پرتغال بازی کند.

او با حضور در اروپا نمایش های بهتری هم ارائه کرد است؛ به طوری که فصل گذشته در الغرافه قطر طی 22 بازی و 21 حضور فیکس هشت گل زد و حالا همین تعداد گلزنی را در 16 حضور فیکس و 4 حضور به عنوان بازیکن ذخیره ثبت کرده است. البته که بر خلاف لیگ ستارگان قطر بازی های بیشتری نیز پیش روی طارمی وجود دارد و او به همراه ریوه آ که در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد و نتایج خوبی گرفته، 10 دیدار در نیز در لیگ برتر پرتغال پیش رو دارند.

با این حال و پیش از اتمام بازی ها، عملکرد طارمی باعث شده تا تیم های بزرگ پرتغال نظیر بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون برای جذب او پا پیش بگذارند و حالا روزنامه آبولا خبر داده که پورتو سرشناس ترین تیم فوتبال پرتغال که طارمی مقابل آنها موفق به ثبت گلی زیبا شد، پا پیش گذاشته و سعی دارد ستاره ایرانی تیم ریوه آ را از چنگ سایر تیم ها دربیاورد.

با این وصف می توان انتظار داشت در تابستان پیش رو، علاوه بر سردار آزمون که تیم های ایتالیایی با جدیت به دنبال جذب او هستند، مهدی طارمی نیز یکی از نقل و انتقالات پر سر و صدای فوتبال ایران در اروپا لقب بگیرد.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vw7j2