دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/29 13:03
کد خبر: 9346

کریستیانو رونالدو از قرنطینه خارج می‌شود؟

​کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس روز دوشنبه قرنطینه اجباری خود را به اتمام رساند و از روز سه شنبه آماده حضور در تمرینات گروهی یوونتوس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی، رونالدو که در دو ماه اخیر به صورت اختصاصی و انفرادی تمرینات خود را در زادگاهش مادیرا انجام داده بود از فردا می تواند به زمین تمرین یوونتوس ملحق شود. البته دولت ایتالیا هنوز برای شروع تمرینات گروهی اوکی نداده است. قرار بود که تمرینات گروهی از روز دوشنبه آغاز شود اما دولت ایتالیا خواستار آن شد تا در این زمینه با دقت بیشتری تصمیم گیری شود و فعلا برای شروع تمرین گروهی چراغ سبز نشان داده نشده است.

رونالدو در این فصل در لیگ ایتالیا 21 گل زده و مجموعا در کل تورنمنت ها در 32 بازی 25 گل به ثمر رسانده است. او دوران قرنطینه را در فونچال سپری کرد و دو هفته پیش با جت شخصی خود به تورین برگشت. بر اساس قوانین دولت ایتالیا همه افرادی که از خارج از این کشور در دوران بحران کرونا وارد ایتالیا می شوند باید دو هفته را در قرنطینه اجباری سپری کنند. کریستیانو نیز قرنطینه دو هفته ای خود را سپری کرده و از فردا می تواند به زمین تمرین یوونتوس برود.

لیگ ایتالیا از روز 9 مارس و در هفته بیست و ششم متوقف شده است. یوونتوس با یک امتیاز برتری نسبت به لاتزیو در رده اول جدول قرار دارد.

 

منبع: فوتبالی 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yrzm3