پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/11 16:13
کد خبر: 8926

افتخار می‌کنم پیراهن شماره 7 قرمزها را می‌پوشم

​جیمز میلنر، هافبک جنگنده لیورپول، اعلام کرد افتخار می کند که بعد از ستاره هایی مانند کنی دالگلیش، استیو مک منمن و لوئیس سوارز، پیراهن شماره 7 قرمزها را به تن می کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: این هافبک 34 ساله بعد از چند فصل موفقیت آمیز با منچسترسیتی، در سال 2015 به لیورپول پیوست و با این تیم قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن گرفت.

او که در آنفیلد پیراهن شماره 7 را به تن می کند، در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت:" خیلی دلم می خواست با لیورپول به جام برسم. هر روز که وارد ملوود (کمپ تمرینی لیورپول) می شوید، جام هایی که باشگاه برده را می بینید.

ما سال قبل هم به فینال چمپیونزلیگ رسیده بودیم، به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شدیم، به فینال لیگ اروپا رسیدیم و فینال جام اتحادیه و همه اینها را خیلی نزدیک از دست دادیم. همه اینها باعث شد فتح چمپیونزلیگ ویژه تر شود. و بازی کردن برای باشگاهی به بزرگی لیورپول هم فوق العاده است.

وقتی تاریخچه باشگاه را می بینید و هر روز می بینید که چه بازیکنانی برای این باشگاه بازی کردند، بازیکنانی که پیراهن شماره 7 را قبل از من پوشیدند. وقتی در آنفیلد بازی می کنید و آن اتمسفر را احساس می کنید.

به فینال ها می رسید اما نمی توانید از خط پایان عبور کنید- و سرانجام وقتی از خط رد می شوید و در ششمین قهرمانی تیم در اروپا نقش دارید که می داانید برای باشگاه چقدر بزرگ است، چقدر اهمیت دارد و رابطه ای که باشگاه با قهرمانی اروپا دارد."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27mwe2