چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/11 16:03
کد خبر: 8920

سرمربی صادق محرمی در راه فوتبال ترکیه

​نناد بلیتسا سرمربی سابق تیم دیناموزاگرب به احتمال بسیار زیاد، به عنوان سرمربی آتی تیم فنرباغچه استانبول برگزیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: بعد از یک سال فوق العاده در دیناموزاگرب، بلیتسا از مربیان مورد توجه اروپایی محسوب می‌شود و این احتمال دارد که او را سال آینده در یک باشگاه خوب اروپایی بیینیم. در حال حاضر اغلب شایعات مربوط به باشگاه فنرباغچه ترکیه است که بعد از یک دوره بحرانی به دنبال مربی ای است که بتواند تیم را جوان کند و شرایط تازه ای را برای باشگاه رقم بزند.

به گفته تلویزیون TRT مذاکرات بین مدیران فنر و بلیتسا پیش رفته و این مربی به احتمال زیاد به زودی سرمربی فنرباغچع می‌شود. او که در باشگاه دینامو 1.2 میلیون یورو دستمزد داشته، از فنرباغچه سالی 1.5 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. بلیتسا به TRT گفته است: بله من با باشگاه صحبت کردم و مذاکرات ما در حال انجام است.

نکته مهم در انتخاب او، روش این مربی در جوان کردن تیم، استعداد یابی و کشف ستاره های آینده فوتبال است. فنرباغچه بعد از سرمایه گذاری روی بازیکنان مسن قصد دارد با بودجه 8.1 میلیون یورویی تیم خود را جوان کند و این کار را به بلیستا خواهد سپرد. فنر در حال حاضر در رده نهم جدول سوپرلیگ ترکیه جای دارد که به هیچ وجه در حد انتظارات هواداران این باشگاه پرطرفدار ترک نیست.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3w7nr2