پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/11 08:53
کد خبر: 8896

رونالدو سوژه انتقاد فرمانداران از وزیر ایتالیایی

​در ایتالیا هنوز اجازه تمرینات تیم های فوتبال صادر نشده در حالی که ورزشکاران می توانند در مکان های عمومی تمرین کنند!

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: نزدیک به دو ماه است که فوتبال و تمامی فعالیت های ورزشی در ایتالیا به دلیل شیوع کرونا متوقف شده است و هنوز مشخص نیست که می توان سری آ را به اتمام رساند یا خیر. فعلا اجازه تمرین نیز به تیم ها داده نشده است.

ایتالیا از پیک کرونا گذر کرده و تعداد درگذشتگان و نیز مبتلایان به این بیماری، کم و کمتر می شود ولی تیم های فوتبال هنوز اجازه از سرگیری تمرینات را ندارند.

روز گذشته در نشست بین فرمانداران و وزیر امور منطقه ای ایتالیا، در این زمینه بحث و گفت و گو شد و فرمانداران انتقاداتی را به تصمیمات دولت وارد کردند.

یکی از فرمانداران از رونالدو مثال زد که او در پارک های عمومی در منطقه خود تمرین می کند اما چون اجازه از سرگیری تمرینات به یوونتوس و دیگر تیم های سری آ صادر نشده، حاضر به بازگشت نیست.

این فرماندار معتقد بود که تمرین کردن در مکان های عمومی بسیار خطرناک تر از تمرین کردن در کمپ تیم های فوتبال است و بهتر است که هر چه زودتر به تیم های فوتبال اجازه شروع تمرینات داده شود تا فوتبالیست ها به جای تمرین در خانه یا پارک ها، به باشگاه بروند و با رعایت پروتکل های خاص، کار را از سر بگیرند.

همچنین امروز وزیر ورزش ایتالیا اعلام کرد که اگر تیم ها با پروتکل های اجرایی موافقت نکنند، چاره ای جز ابطال فصل و نیمه تمام ماندن سری آ وجود نخواهد داشت و در صورت این اتفاق، دولت به راهکارهایی برای محدود کردن خسارت های وارده به فوتبال فکر خواهد کرد.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45kg94