سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/26 23:43
کد خبر: 8541

صادقی: در خانه هم مصدوم شدم!

کاپیتان تیم شهرخودرو گفت: به نظر من اول سلامتی برای همه مردم بسیار مهم است چرا که وقت برای فوتبال وجود دارد.

 

 
رصد ورزشی نوشت: در روز‌هایی که فعلاً فوتبال در کشورمان و دیگر کشور‌های دنیا لغو شده، بازیکنان تیم‌های مختلف در خانه مشغول تمرین هستند. اکبر صادقی کاپیتان تیم شهرخودرو هم در خانه تمرین می‌کند و جالب اینکه در خانه مصدوم هم می‌شود!
 

در این شرایط که فوتبال تعطیل شده، چه‌کار می‌کنی؟

تو این شرایط قرنطینه بدجوری حوصله‌مان سر رفته، اما کار دیگری نمی‌شود کرد، بنابراین مجبوریم در خانه تمرین کنیم.

 

با این تمرینات، آمادگی لازم را به دست آوردید؟

مسلماً نه، این تمرینات در خانه کجا و آن تمرینات در زمین کجا! در خانه تمرینات اصلاً جالب توجه نیست و نمی‌توانیم آن آمادگی را داشته باشیم و به قول معروف بدن‌ها آماده نمی‌شود.

 

در خانه درصد آسیب‌دیدگی هم وجود دارد؟

بله، خود من آسیب دیدم.

 

چطور؟ مگر تمرینات در خانه دشوار است؟

نه، همان‌طور که گفتم بدن آماده نیست و در یک پرش، مچ پای من بدجوری آسیب دید. از بدشانسی در این موقعیت هم فیزیوتراپی‌ها تعطیل است و فعلاً باید فقط نرمش‌های سبک انجام دهم.

 

نکات بهداشتی به خاطر ویروس کرونا را انجام می‌دهی؟

صددرصد، چون یک فرزند کوچک دارم، خیلی نکات بهداشتی را رعایت می‌کنم و خیلی وقت است که با خانواده در قرنطینه هستم. امیدوارم همه مردم هم شرایط حاد این بیماری را درک کنند و با رعایت قرنطینه و نکات بهداشتی این ویروس از بین برود و مردم نفس راحتی بکشند.

 

راستی با این شرایط بهترین تصمیم برای لیگ برتر چیست؟

به نظر من از الان نمی‌شود تصمیم‌گیری کرد و نظر کارشناسی لازم را داد. اول باید دید این ویروس در چه زمانی نابود خواهد شد، سپس برای فوتبال تصمیم‌گیری کرد. متأسفانه این مسئله‌ای است که کل کشور و دنیا را درگیر کرده است. الان فوتبال در دنیا تعطیل شده است. به نظر من اول سلامتی برای همه مردم بسیار مهم است چرا که وقت برای فوتبال وجود دارد.

 

پس اعتقاد داری فعلاً باید صبر کرد؟

بله، باید صبر کرد و دید شرایط چه خواهد شد. همه لیگ‌های معتبر اروپا و جهان هم فعلاً لغو شده و معلوم نیست سرنوشت لیگ‌های معتبر فوتبال چه خواهد شد، بنابراین باید صبر کرد و دید چه خواهد شد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qlk84