پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/29 10:46
کد خبر: 8013

تمدید تعویق لیگ جزیره تا 10 اردیبهشت

​پس از جلسه امروز نمایندگان تیم های لیگ برتر تصمیم بر این شد که بازی ها موقتا تا 30 آوریل(10 اردیبهشت) تمدید شود ولی قطعا لیگ به اتمام خواهد رسید.

رصد ورزشی نوشت: نماینده های 20 تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس از ساعاتی پیش در جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس شرکت کردند تا در مورد آینده این رقابت ها تصمیم گیری کنند. دیدار لسترسیتی و استون ویلا دوشنبه هفته گذشته آخرین دیداری بود که در لیگ برتر برگزار شد و پس از اینکه تست کرونای میکل آرتتا سرمربی آرسنال مثبت اعلام شد، از جمعه گذشته بازی ها تا چهارم آوریل به تعویق افتاد.

بعدی به نظر می رسید بازی ها از این تاریخ از سر گرفته شوند چرا که شرایط انگلیس از لحاظ شیوع کرونا مثبت نیست و روز به روز بر تعداد مبتلایان اضافه تر می شود.

خیلی از باشگاه ها امیدوارند که بازی ها به نحوی به اتمام برسند و البته باشگاه هایی مثل وستهام نیز خواهان باطل شدن فصل هستند. این فرضیه هم وجود دارد که در صورت از سرگیری فصل، بازی ها پشت درهای بسته برگزار شود و تا اواخر ژوئن نیز ادامه داشته باشد.

طبق ادعای بی بی سی نماینده های باشگاه ها در جلسه امروز نظرات خود را رد و بدل کردند و هر کدام طرحی را برای ادامه لیگ یا تعطیلی ان ارائه دادند.

در نهایت نیز تصمیم بر این شد که بازی ها تا 10 آوریل یعنی 30 اردیبهشت به تعویق بیفتد و سپس در آن مقطع جلسه ای دیگر تشکیل خواهد شد و در صورت مثبت بودن شرایط لیگ از سر گرفته خواهد شد.

با تغییر قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس، قرار بر این شد که تعویق لیگ تا هر زمان که لازم باشد تمدید شود ولی در نهایت بازی ها به اتمام برسد. این خبری بسیار خوشحال کننده برای لیورپول محسوب می شود که تنها دو پیروزی تا قهرمانی فاصله دارد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4myww4