پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/11 13:32
کد خبر: 5801

ستاره فوتبال عراق راهی اروپا شد

مهاجم تیم ملی عراق با عقد قراردادی قرضی از باشگاه الدحیل راهی پورتیموننسی پرتغال شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: مهند علی که پس از درخشش در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا به همراه تیم ملی عراق و به دلیل شرایط سنی مناسب مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفته بود، در زمستان سال گذشته با عدم موافقت باشگاه الشرطه عراق در این تیم ماند و در پایان فصل راهی الدحیل قطر شد.

این مهاجم ۱۹ ساله عراقی که دو سال است عضو تیم ملی این کشور است، پیش از شروع فصل ۲۰-۲۰۱۹ با وجود پیشنهادات فراوانی که داشت، الدحیل قطر را انتخاب کرد ولی تا به امروز جزو ترکیب این تیم قرار نگرفت و شرایط چندان خوبی را سپری نکرد.

مهند علی در دور رفت لیگ ستارگان قطر تنها چهار بازی انجام داد که در هر چهار مسابقه به‌عنوان یار جانشین فرصت کمی برای خودنمایی به دست آورد و نتوانست حتی یک گل به ثمر رساند تا در نهایت در نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم دیگری شود.

در زمستان سال گذشته باشگاه‌هایی همچون یوونتوس ایتالیا، بنفیکا پرتغال، گالاتاسرای ترکیه، العین امارات، خنک بلژیک و ... پیشنهاد رسمی برای جذب مهند علی داشتند، اما به دلیل مخالفت مسؤولان الشرطه عراق، این بازیکن نتوانست در آن مقطع لژیونر شود.

حالا با گذشت یک سال از آن اتفاق و با اعلام باشگاه الدحیل قطر، مهند علی تا پایان فصل ۲۰-۲۱۰۹ و با عقد قراردادی قرضی که بند خرید دائمی هم دارد، به پورتیموننسی، تیم رده هفدهم جدول لیگ برتر پرتغال پیوست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/365e72