شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/02/10 17:11
کد خبر: 27

تیپ جنجالی و عجیب راموس درصندوق عقب ماشین + عکس

سرخیو راموس مدافع باتجربه رئال مادرید ویدیویی را درشبکه های اجتماعی منتشر کرده که در آن او را درحال رقصیدن همراه با فرزندانش می بینیم.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی ؛ دراین ویدیو راموس به سبک خاصی هم لباس پوشیده است. او حالا با بهره گیری از شبکه اجتماعی تیک توک ویدیوهایی را منتشر کرده که بعد آنها را در اینستاگرامش نیز بازتاب داده است.

چند روز پیش راموس ویدیویی را درکنار دوستانش منتشر کرده بود و حالا او روز یکشنبه ویدیویی خانگی را بازتاب داده. او یک روز بعد از برد تیمش مقابل ختافه، یک ویدیوی دیگر را بازتاب داده که در آن او را در کنار سه پسرش در حال رقصیدن می بینیم.

در یکی از لحظات این ویدیو، راموس تنها در صندوق عقب یک اتومبیل نشسته و ترانه ای هم به گوش می رسد. چند ثانیه بعد راموس اداهایی را درمی آورد و همراه با فرزندانش مشغول خواندن ترانه می شود.بعد از رقصی کوتاه، راموس فرزندانش را از ماشین پیاده می کند و آنها شروع به دویدن می کند. راموس دراین ویدیو همسرش را تگ کرده و اعلام کرده که او این ویدیو را ضبط کرده است.

17

در این ویدیو راموس را با لباسی کاملا متفاوت می بینیم و او ظاهر متفاوتش را با هوادارانش به اشتراک گذاشته است. او یک نوار قرمز رنگ روی پیشانی اش بسته و عینکی به چشم زده و پیراهن و یک جلیقه به تن دارد.

البته این اولین باری نیست که راموس تیپهای عجیب و غریب می زند و بارها به خاطر لباسهای عجیبش در شبکه های اجتماعی حسابی سوژه شده و حالا هم او با این تیپ جدیدش، خیلی ها را سورپرایزکرده است


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/o488l4