چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/02/11 00:27
کد خبر: 37

پوگبا قطعا در ژانویه فروخته نخواهد شد

اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، تاکید کرد که پل پوگبا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از اولدترافوردجدا نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی؛ پوگبا در طول تابستان به دنبال جدایی از یونایتد بود و علاقه خود به تجربه چالش های جدید را در پایان فصل گذشته اعلام کرده بود. بازیکن تیم ملی فرانسه به شدت به رئال مادرید لینک شده بودد اما سولشر او را متقاعد کرد که به حضورش در منچستریونایتد برای فصل جدید ادامه دهد. اما پس از آن این بازیکن به صورت مداوم با مصدومیت مچ پای خود درگیر بوده و نتوانسته زیاد در ترکیب این تیم به میدان برود. مربی نروژی شیاطین سرخ در پاسخ به این سوال که آیا احتمال جدایی پوگبا در ماه جاری میلادی وجود دارد، گفت: " جدایی پوگبا در ژانویه را نخواهید دید. "

منچستریونایتد حالا باید خود را برای بازی روز سه شنبه در جام اتحادیه برابر منچسترسیتی آماده کند. آنها در دیدار رفته نیمه نهایی جام اتحادیه در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم همشهری هستند. پس از آن در 11 ژانویه ( 21 دی ) باید به مصاف تیم قعر جدولی نوریچ بروند. آنها در حال حاضر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی رده چهارمی در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

 

گزارشگر: زینب احمدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/l4m8y2