چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/04 10:18
کد خبر: 3445

این شما و این خشمگین ترین رونالدوی تاریخ+ عکس

کریستیانو رونالدو خشمگین از سال 2019 قصد دارد در سال پیش رو جبران مافات کند. رونالدو به این خشم نگاهی مثبت دارد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛ کریستیانو رونالدو شروع خوبی در فصل جاری نداشت. فوق ستاره پرتغالی در امر گلزنی موفق ظاهر نمی شد و یک مصدومیت جزئی نیز مزید بر علت شد تا او از روزهای اوج خود فاصله بگیرد.

پس از بازگشت از بازی های ملی اخیر، مائوریتزیو ساری تصمیم به استفاده از سه مهاجم در ترکیب یوونتوس گرفت و با گذاشتن دیبالا و ایگواین کنار رونالدو باعث شد تا عملکرد کریستیانو رشد چشمگیری داشته باشد با این حال حتی این خط حمله سه نفره آتشین نیز کمکی به یوونتوس در سوپرکاپ ایتالیا نکرد و یووه برابر لاتزیو 1-3 شکست خورد.

20

این اولین فینالی بود که رونالدو پس از سال 2013 از دست می داد. او آخرین بار که در یک فینال مغلوب شده بود، به فینال کوپا دل ری 2013 در برنابئو برابر اتلتیکو بر می گشت. او در هنگام دریافت مدال های نایب قهرمانی، چهره ای درهم و برافروخته داشت. رونالدو به باخت و به خصوص باخت در فینال ها عادت ندارد و طبق ادعای توتواسپورت عصبانی تر از همیشه است. 

او که بهترین بازیکن سال یوفا، فیفا و نیز توپ طلا را نیز به فن دایک و لیونل مسی باخت، برای سال 2020 عصبانی تر و البته باانگیزه تر از همیشه است. یوونتوسی ها امیدوارند که این عصبانیت تاثیر خود را روی عملکرد رونالدو بگذارد و او بتواند به خصوص در لیگ قهرمانان تیم را یک تنه به فینال برساند. زمانی او در رئال مادرید چنین تبحری داشت ولی هنوز در یوونتوس نتوانسته رونالدوی قدیمی باشد.

19

رونالدو در 21 بازی این فصل در تمام رقابت ها 12 گل زده و 2 پاس گل داده است؛ آماری ضعیفتر از دوران حضورش در رئال ولی او برای 2020 قصد دارد به همان رونالدوی قدیمی تبدیل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xljb2