پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/01/30 01:53
از شهریه ۳۲۰ میلیونی تا سرو خاویار
کد خبر: 19477

همه چیز درباره باشگاه بدنسازی لاکچری خبرساز!

روز جمعه ۲۶ فروردین مراسم افتتاح باشگاه بدنسازی لاکچری در یکی از گرانترین منطقه‌های شمال تهران خبرساز شد، مراسمی که با حضور چهره‌های مطرح جهان فوتبال و هزینه‌های میلیاردی افتتاحیه آن مورد توجه قرار گرفت.

این باشگاه در حالی با سرو صدای زیاد افتتاح شد که وزارت ورزش عصر روز دوشنبه ۲۹ فروردین اعلام کرد که این باشگاه مجوز فعالیت ندارد، موضوعی که البته از سوی مالکان باشگاه به شدت رد شد. آنها تاکید دارند که کلیه مجوزهای فعالیت باشگاه به صورت قانونی اخذ شده و هیچ مشکلی برای فعالیت این باشگاه وجود ندارد. 

در مراسم افتتاحیه این باشگاه بدنسازی لوتار ماتئوس و آندریاس برمه دو چهره سرشناس فوتبال جهان از آلمان و مارکوس مرک و پیرلوئیجی کولینا دو چهره مطرح دنیای داوری به همراه نفراتی همچون اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و حمید استیلی حضور داشتند.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد، ۲ مالک این باشگاه برای راه‌اندازی و تجهیز آن مبلغی در حدود ۲۵ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.

این باشگاه بدنسازی دارای ۱۵۰۰ متر مساحت است که ۱۰۰۰ متر آن به سالن بدنسازی اختصاص دارد و ۵۰۰ متر دیگر نیز به فضاهایی همچون استخر، سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ و دیگر خدمات VIP، اختصاص یافته است.

در رستوران این مجموعه، غذاهایی مثل خاویار، انواع استیک‌ها و... سرو می‌شود و افرادی که هزینه عضویت VIP را پرداخت کرده‌اند، می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

ثبت نام در این باشگاه به دو صورت VIP  و عادی انجام می‌شود که هزینه ثبت نام با امکانات VIP مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان در سال است و برای ثبت نام عادی نیز ۱۶۰ میلیون تومان در سال دریافت می‌شود.

افرادی که سالانه مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان پرداخت کنند، در هنگام ثبت نام یک کارت اعتباری مصرفی به مبلغ ۲۴ میلیون تومان دریافت می‌کنند که با آن کارت می‌توانند در طول سال از بخش‌های مختلف باشگاه مثل رستوران و کافی شاپ خرید کنند و از دیگر خدمات مثل ماساژ نیز بهره‌مند شوند.

گنجایش این باشگاه بدنسازی ۲۰۰ نفر است. نکته جالب اینکه تا پیش از زمان برگزاری رسمی مراسم افتتاحیه که با هزینه بسیار زیاد دعوت از چهره‌های مطرح صورت گرفت، نیمی از گنجایش باشگاه برای ثبت نام تکمیل شده بود و طی روزهای اخیر نیز بر این تعداد افزوده شده است.

اولویت ثبت‌نام برای مدیران ارشد و تجار نامدار است و شرایط به شکلی نیست که هر فردی به صرف داشتن پول بتواند در این باشگاه اقدام به ثبت‌نام کند.

تمامی تجهیزات این باشگاه بدنسازی نیز از یک برند مطرح ایتالیایی تهیه شده که به صورت مستقیم وارد ایران شده‌ است.

محمد محمدی مربی ارشد این باشگاه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مالکیت این باشگاه لاکچری و مجوز فعالیت آن، اظهار کرد: مالکیت باشگاه بر عهده ۲ نفر است که برخلاف شایعات عنوان شده، سیاسی و آقازاده نیستند و صرفا بیزینس من هستند و واقعا هزینه سنگینی را برای راه اندازی این باشگاه متحمل شده‌اند. به صورت شبانه‌روزی همگی زحمت کشیدیم و با حمایت مدیریت توانستیم این باشگاه را افتتاح کنیم.

او تاکید کرد: کلیه مجوزهای قانونی این باشگاه پیش از افتتاح اخذ شده است و هیچ مشکلی در فعالیت آن وجود ندارد. 

وی درباره تیم مربیگری این باشگاه و اینکه شایعاتی مبنی بر اینکه برخی مربیان این باشگاه اروپایی هستند، گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. بدنسازی ایران از بهترین مربیان جهان بهره می‌برد و در چنین شرایطی لزومی ندارد که از کشورهای دیگر که خیلی پایین تر از بدنسازی ایران هستند، مربی بیاوریم.

این مربی بدنساز افزود: تیم مربیگری این باشگاه به صورت کاملا حرفه‌ای و گزینش شده، به کار گرفته شدند. برای باشگاه مهارت، دانش مربیگری و سلامت کاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر کدام از مربیانی که در باشگاه فعال هستند یک هفته به صورت آزمایشی فعالیت کردند که در صورت تایید در هیات مدیره مطرح و با تصویب هیات مدیره مشغول فعالیت شده‌اند. 

وی درباره نحوه ثبت نام افراد نیز گفت: این باشگاه در حقیقت باشگاه مدیران ارشد کشور است. افراد پس از ثبت نام ابتدا زیر نظر دکتر عمومی به صورت کامل چکاپ می شوند، سپس توسط متخصص فیزیوتراپی به صورت کامل با دستگاه های مختلف مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند و بعد از آن نیز رژیم غذایی مناسب، توسط پزشک تغذیه تجویز می‌شود. بعد از طی کردن این مراحل که در اَپ باشگاه صورت می گیرد، به مربی سپرده می شوند و کار آغاز می‌شود.

محمدی در پایان درباره ساعات کاری باشگاه، گفت: باشگاه از ساعت ۶ صبح کار خود را آغاز و تا ساعت ۲۳ به فعالیت ادامه می‌دهد و در حال حاضر فقط مختص آقایان است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2aylng