سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/11/30 05:08
ریاست فدراسیون تیراندازی
کد خبر: 18974

مرتضی قربانی، برصندلی ریاست فدراسیون تیراندازی نشست

امروز جلسه ای با هدف انتخاب ریاست فدراسیون تیراندازی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این جلسه پس از انتخابات و بررسی آرا، مرتضی قربانی به سمت رئیس این فدراسیون برگزیده شد.

مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی امروز (شنبه)، 30 بهمن ماه با هدف انتخاب ریاست فدراسیون تیراندازی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این جلسه پس از انتخابات و بررسی آرا، مرتضی قربانی به سمت ریاست فدراسیون تیراندازی برگزیده شد. برای این دوره انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی 11 نفر ثبت نام کرده بودند که در نهایت 7 نفر تایید صلاحیت شدند.

در این مجمع 57 نفر حضور داشتند. محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، فضل‌الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و مهدی مبینی سرپرست فدراسیون در این مجمع حضور داشتند.

برای حضور در این انتخابات 11 نفر ثبت نام کردند که در نهایت نام رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، حسین زکی‌زاده، کبری غیاثی، مرتضی قربانی‌، داود کرمی و حبیب مقصودی به عنوان نامزدهای تأیید صلاحیت شده مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی اعلام شد.

 ابراهیم برخورداری، کبری غیاثی و حسین زکی‌زاده، به نفع مرتضی قربانی کناره‌گیری کردند. داود کرمی نیز به نفع حبیب مقصودی انصراف داد.

در نهایت قرار شد انتخابات با حضور رضا ابوالحسنی، مرتضی قربانی‌ و حبیب مقصودی برگزار شود.

مرتضی قربانی‌ با 32 رای از 57 رای ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی انتخاب شد. حبیب مقصودی 18 رای کسب کرد و رضا ابوالحسنی توانست 7 رای را از آن خود کند./ خبرگزاری تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qkev